  • 1. Data: 2010-04-04 18:25:02
    Temat: [Raiffeisen] Darmowe przelewy z karty
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Było już?

    [quote]
    Masz kartę kredytową Banku? Masz zapłacony podatek!

    (...) Korzystając z systemu bankowości internetowej Raiffeisen on-line lub
    kontaktując się z doradcą w Centrum Telefonicznym pod numerami telefonów: 0 801 180
    801 lub 022 549 99 99 możesz bezpłatnie przelać odpowiednią sumę z karty na dowolne
    konto (...).

    Maksymalna kwota przelewu jest równa jest równa dostępnym środkom w ramach
    przyznanego limitu na karcie.
    [unquote]

    Promocja trwa do 30 kwietnia 2010. Przelew może być na dowolne konto (zgaduję, że w
    Polsce, choć regulamin o tym nie wspomina).

    Pozdr.
    k.

  • 2. Data: 2010-04-04 19:41:42
    Temat: Re: [Raiffeisen] Darmowe przelewy z karty
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 4 Apr 2010 22:25:02 +0400, kashmiri napisał(a):
> [...]
    >
    > Promocja trwa do 30 kwietnia 2010. Przelew może być na dowolne konto (zgaduję, że w
    Polsce, choć regulamin o tym nie wspomina).

    Cóż, a kiedyś było to standardowo i bez żadnych promocji ani terminów...
    Parę miesięcy temu zepsuli nowym regulaminem Raiffeisen Amplico... :(

    Ale poza tym nie byłbym taki pewny tej promocji: "darmowy przelew" może
    oznaczać "bez prowizji" a nie musi oznaczać "traktowany jako transakcja
    bezgotówkowa" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2010-04-04 21:19:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Ale poza tym nie byłbym taki pewny tej promocji: "darmowy przelew" może
    > oznaczać "bez prowizji" a nie musi oznaczać "traktowany jako transakcja
    > bezgotówkowa" :)

    Ja bym byl pewien, ze tego wlasnie nie oznacza.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2010-04-05 05:59:24
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 04 Apr 2010 23:19:41 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Ja bym byl pewien, ze tego wlasnie nie oznacza.

    Regulamin promocji stwierdza coś innego.

    AK

  • 5. Data: 2010-04-05 13:24:16
    Temat: Re: Darmowe przelewy z karty
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 07:59, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    > Regulamin promocji stwierdza coś innego.

    A z czego to wywnioskowales? mi wynika, ze oplata/prowizja za przelew
    nie bedzie pobrana, a reszta bez zmian. W ubieglym roku rowniez
    zniesli oplate za przelewy ale oprocentowanie bylo naliczane od dnia
    transakcji.
    Jedyna karta, ktora umozliwiala bezplatne odroczenie byla karta
    Millennium, sam korzystalem w ubieglym roku. W tym juz karty w Mille
    nie mam, wiec nie wiem jak jest.

    MK

  • 6. Data: 2010-04-05 16:27:52
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 06:24:16 -0700 (PDT), MK napisał(a):

    > A z czego to wywnioskowales? mi wynika, ze oplata/prowizja za przelew
    > nie bedzie pobrana, a reszta bez zmian.

    Dobrze kombinujesz - reszta bez zmian. A w Raiffeisenie przelew z karty
    jest traktowany jako operacja bezgotówkowa i wchodzi w GP.

    Info potwierdzone przez konsultanta, zresztą z promocji skorzystałem i nie
    widzę żadnych odsetek na wyciągu.

    AK

  • 7. Data: 2010-04-05 19:40:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 18:27, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    > Dobrze kombinujesz - reszta bez zmian. A w Raiffeisenie przelew z karty
    > jest traktowany jako operacja bezgot wkowa i wchodzi w GP.

    Faktycznie moze tak byc, bo w TOIP stoi
    "Oprocentowanie (w skali roku zmienne) stosowane dla transakcji
    bezgotówkowych i przelewów z konta karty w przypadku braku spłaty
    całego zadłużenia przed upływem terminu płatności"
    w poprzedniej zapis brzmial nieco inaczej, tj. "Oprocentowanie (w
    skali roku zmienne) stosowane dla transakcji bezgotówkowych w
    przypadku braku spłaty całego zadłużenia przed upływem terminu
    płatności".
    Znaczy, ze warto ponownie sie zainteresowac kartami Raiffiego :). Czy
    te przelewy moga byc dokonywane na dowolny rachunek?

    MK

  • 8. Data: 2010-04-06 00:00:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqn.googlegroups.com...

    > Znaczy, ze warto ponownie sie zainteresowac kartami Raiffiego :). Czy
    > te przelewy moga byc dokonywane na dowolny rachunek?

    Promocja jest tylko do 30 kwietnia.

    Tak.

  • 9. Data: 2010-04-06 04:13:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 12:40:57 -0700 (PDT), MK napisał(a):

    > Znaczy, ze warto ponownie sie zainteresowac kartami Raiffiego :). Czy
    > te przelewy moga byc dokonywane na dowolny rachunek?

    Tak, ale po 30 kwietnia wraca opłata 2%.

    AK

  • 10. Data: 2010-04-06 06:48:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 6 Kwi, 02:00, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Promocja jest tylko do 30 kwietnia.
    >
    > Tak.

    Ale przy 59 dniach bezodsetkowych moze to sie oplacac bardziej od
    overdraftu :). Chyba niewiele bankow daje OD przy oprocentowaniu
    12-12,5%.

    MK