  • 1. Data: 2004-03-02 20:58:21
    Temat: (mbank) wniosek o kredyt - jak długo mam czekać ?
    Od: "R" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    złożyłem wniosek o mplan w mbanku.
    Wniosek został przyjęty.
    Pytanie jak długo "normalnie" czeka się na jakiś kontakt od nich?
    Status wniosku: Doradca się skontaktuje czy jakoś tak.

    pzdr
    RG

    ps.
    wniosek przyjęty przez mbank 15.02.2004r.

  • 2. Data: 2004-03-02 21:16:03
    Temat: Re: (mbank) wniosek o kredyt - jak długo mam czekać ?
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    R wrote:
    > Witam,
    > złożyłem wniosek o mplan w mbanku.[...]

    Czy masz w pobliżu jakieś Centrum Kredytowe mB?
    Złożone w necie wnioski są przekazywane koordynatorom/liderom
    regionalnym, następnie są rozdzielane do "obróbki" lokalnym doradcom
    kredytowym. Jeśli tak długo nikt się z Toba nie skontaktował, to
    przypuszczam, że siatka doradców w Twoim regionie jest kiepsko rozwinięta...
    Nie masz żadnych namiarów do 'wszechmogących' osób ?
    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-03-03 11:49:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

> [...]
    > rozwinięta...
    > Nie masz żadnych namiarów do 'wszechmogących' osób ?

    Dlaczego w tworach BRE trzeba miec dojscia do wszechmogacych zeby cos
    zalatwic? Kostrzewa na komucha mi nie wyglada. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2004-03-03 11:52:12
    Od: "Fajas" <s...@e...pl>

> [...]
    > Pytanie jak długo "normalnie" czeka się na jakiś kontakt od nich?
    > Status wniosku: Doradca się skontaktuje czy jakoś tak.

    Mysle, ze czesto z dziwnych pwodow pozostaja bez odzewu, ja skladalem pol
    roku temu i nic...

    Fajas

  • 5. Data: 2004-03-03 11:58:41
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Bartol Partol wrote:

    > Dlaczego w tworach BRE trzeba miec dojscia do wszechmogacych zeby cos
    > zalatwic?

    Bo mB nie ma oddziałów, oui?
    A kontakt z kompetentnym doradcą jest przy kredytach hipotecznych
    konieczny, żeby 'coś załatwić'.
    Osoba 'wszechmogąca' = kompetentny doradca kredytowy.

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-03-03 12:19:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Bo mB nie ma oddziałów, oui?
    > A kontakt z kompetentnym doradcą jest przy kredytach hipotecznych
    > konieczny, żeby 'coś załatwić'.
    > Osoba 'wszechmogąca' = kompetentny doradca kredytowy.

    Aha. A mBank to bank dla wtajemniczonych (a Multibank dla furiatow). I
    wszystko jasne. ;-P

    Bartol

  • 7. Data: 2004-03-03 13:08:01
    Od: "Mariusz Wozniak" <x...@g...z._pl_.invalid>

    Użytkownik "Fajas" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Mysle, ze czesto z dziwnych pwodow pozostaja bez odzewu, ja skladalem pol
    > roku temu i nic...

    A do mnie _oddzwonili_ nastepnego dnia. Czary jakies, czy "cus"...

    X.

  • 8. Data: 2004-03-03 17:35:43
    Od: "R" <r...@g...pl>

    Mariusz Wozniak <x...@g...z._pl_.invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Fajas" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A do mnie _oddzwonili_ nastepnego dnia. Czary jakies, czy "cus"...
    >
    > X.

    Ok,
    dziękuję,
    zaczynam namierzanie "wszechmogących" w mbanku

    pzdr
    RG