  • 1. Data: 2002-01-25 11:55:34
    Temat: Przewalutowywanie pieniedzys
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    Dostalem przelew w Euro z zagranicy na zwykly rachunek
    biezay w PEKAO. Spodziewalem sie, ze zabiora mi za
    przewalutowywanie 20 pln - tak jak pisze u nich na stronce.

    Tymczasem dostalem w przeliczeniu pelna kwote jaka
    otrzymac powinienem. Czyzby PEAKO nie pobieralo
    oplaty za przewalutowywanie pieniedzy?

    Stiwi

  • 2. Data: 2002-01-26 19:30:58
    Temat: Re: Przewalutowywanie pieniedzys
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tymczasem dostalem w przeliczeniu pelna kwote jaka
    > otrzymac powinienem. Czyzby PEAKO nie pobieralo

    pekao nie bierze pieniedzy za "przewalutowanie" biara kase za wplyw na
    rachunek z zagranicy (swift). chyba, ze...... ze dluznik, czyli zlecajacy
    transakcje wzial na siebie koszty (OUR) co oznacza, ze ty powinienes dostac
    i dostales cala kwote.
    kg