  • 11. Data: 2004-12-20 09:38:43
    Temat: Re: Przeniesienie limitu kredytowego z KB+ wymagania specjalne
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kowalik wrote:

    > Tym razem ja nie rozumiem. Również drogo? 2 karty koszują niecałe 24 PLN
    > rocznie, serwis SMS niecałe 72 PLN. Na co idzie reszta z tych ponad 2
    > setek - na przelewy?

    Niestety, właśnie na przelewy idzie mi najwięcej kasy :-(

    Koszty miesięczne, to:

    2 x serwis SMS = 2 x 4,99 = 9,98 zł
    2 x karty = 2 x 0,99 = 1,98 zł
    13 x przelew = 13 x 0,99 = 12,87 zł (to jest średnia z kilku miesięcy,
    czasami mniej, czasami więcej)
    1 x obsługa debetu = 1 x 0,99= 0,99 zł

    R A Z E M: 25,82 zł/miesiąc

    Co rocznie daje: 12 x 25,82 zł = 309,84 zł

    Czasami wpadnie jeszcze jakieś podjęcie gotówki z innego bankomatu.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 12. Data: 2004-12-20 15:11:01
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kowalik wrote:

    > No jak nie, to spróbuję może podziałać na dwa konta przez jakis czas ;-)

    To działanie na dwa konta jest dosyć (sorry za wyrażenie)
    "upierdliwe". Mam tak teraz i czasami jestem cholernie zły, bo okazuje
    się, że potrzebne Ci są pieniądze, a na przykład nie przeszły
    spodziewaną sesją Elixiru. Albo akurat w jednym banku jest
    aktualizacja systemu, a ja nie sprawdziłem tego. Mając jedno konto
    jest zdecydowanie łatwiej ;-) Ale może tylko ja tak mam...

  • 13. Data: 2004-12-20 18:40:15
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    [ciach]

    > To działanie na dwa konta jest dosyć (sorry za wyrażenie)
    > "upierdliwe". Mam tak teraz i czasami jestem cholernie zły, bo
    Wiem, ale jak inaczej nie da się "zanabyć" zdolności kredytowej....

> [...]
    > aktualizacja systemu, a ja nie sprawdziłem tego. Mając jedno konto
    > jest zdecydowanie łatwiej ;-) Ale może tylko ja tak mam...
    No z tym sie nie do końca zgodzę. Jak aktualizacja systemu jest akurat w
    tym jedynym banku, który masz konto, to co wtedy? Mój brat miał właśnie
    tego typu zgryza, bo wygrał aukcję na allegro akurat jak było moooocno
    rozciągniete w czasie transferowanie e-pko do Inteliga, a nie miał
    żadnego mBanka czy Volksdeutscha z drobnym zaskórniakiem na podorędziu ;-)

    Przemek