    Date: Sun, 20 Mar 2022 13:06:03 +0100
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Przeniesienie danych karty

    Sytuacja jest taka - mam od wielu lat konto na bookingu.
    Jak je zakładałem w 2012, to podałem tam kredytówkę Millenium
    i ona się zawsze wyświetlała w opcjach mojego konta przy rezerwacjach.
    Początkowo również płaciłem za hotele tą złotówkową KK, ale od pewnego czasu
    (jakieś kilka lat już) płaciłem praktycznie tylko karta walutową
    debetową Raifiego a potem BNP I dzisiaj klepnąłem rezerwację a w danych
    widzę, że wyświetla
    się karta MC BNP - i końcówka numeru tej karty też.
    Co jest do cholery?
    Skąd te dane się transferują?
    Booking dostaje jakąś informację o tym czym płacę i taką kartę
    mi jakoś automagicznie ustawiają/zamieniają w opcjach konta?
    Nie ma karty dodanej - tylko ta jedna nowa, więc raczej została
    zamieniona, ale na pewno nie ja to robiłem.
    Jak to działa?