  • 1. Data: 2002-05-22 07:05:49
    Temat: Przelew z zagranicy-W jaki sposób?
    Od: "Gaber" <s...@r...pl>

    Witam,
    mam "konto z lwem" w Banku Slaskim. Rodzina chcialaby "prezentowac" mi co
    miesiac kwote 100 Euro. Wiecie moze w jaki najtanszy i bezpieczny sposob to
    zrobic?
    Mam nadzieje ze mi pomozecie

    Pozdrawiam
    Michal
    pl.misc.samochody
    mailto:g...@z...pl

  • 2. Data: 2002-05-22 07:52:01
    Temat: Re: Przelew z zagranicy-W jaki sposób?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Gaber" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiac kwote 100 Euro. Wiecie moze w jaki najtanszy i bezpieczny sposob

    Wykupić u siebie kartę bankomatową z wydzielonym kontem i przelewać na to
    konto tę kwotę, którą,sobie w Polsce podejmiesz. Być może mają tam coś na
    kształt MAESTRO PREPAID o zasięgu europejskim

  • 3. Data: 2002-05-24 14:32:39
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Na stronach Śląskiego pisze że to jedyna w Europie :)

    --
    Wanias

  • 4. Data: 2002-05-24 14:43:47
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wanias" <w...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Na stronach Śląskiego pisze że to jedyna w Europie :)
    To tylko przykład. Za rok będzie tego więcej o zasięgu przynajmniej
    europejskim

    częste transakcje międzynarodowe na drobne kwoty są kosztowne i nieopłacalne