  • 1. Data: 2002-05-22 05:06:22
    Temat: mBank i Lukas: wydruk potwierdzający przelew
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Przymierzam się do jakiegoś eKonta i być może założę w
    Lukasie lub mBanku. Czy w którymś z nich można po wykonaniu
    przelewu na inne konto uzyskać jakieś potwierdzenie
    operacji? Np. wydruk, zapisanie do pliku tekstowego.
    Cokolwiek, bo to tylko na prywatny użytek, na wszelki wypadek.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Pisząc do mnie, usuń cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2002-05-22 07:58:38
    Temat: Re: mBank i Lukas: wydruk potwierdzający przelew
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please>

    "ab" <b...@i...wroc.pl> wrote in message
> [...]
    > operacji? Np. wydruk, zapisanie do pliku tekstowego.
    > Cokolwiek, bo to tylko na prywatny użytek, na wszelki wypadek.

    1. W mBanku na wlasny uzytek drukujesz po prostu "Szczegóły wykonanej
    operacji"
    2. Potwierdzenie w mBanku (z pieczatkami, podpisami etc...) kosztuje 5zł
    (wysylaja poczta).

  • 3. Data: 2002-05-22 08:40:14
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > operacji? Np. wydruk, zapisanie do pliku tekstowego.
    > Cokolwiek, bo to tylko na prywatny użytek, na wszelki wypadek.

    Inteligo generuje takie potwierdzenie każdej operacji do pliku .pdf.
    W bankach wymienionych przez Ciebie pozostaje zrzut ekranu.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-05-22 11:11:07
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Inteligo generuje takie potwierdzenie każdej operacji do pliku .pdf.
    > W bankach wymienionych przez Ciebie pozostaje zrzut ekranu.

    Chyba niezupełnie. W Lukasie:
    1 Dostajesz co miesiąc wyciąg (co prawda tak skąpy że prawie bezuzyteczny)
    2 Możesz dostać w oddziale za 3zł pełny wyciąg ( nie wiem jak wygąda)
    3 Możesz sobie wydrukować HistorięKonta za dany okres (bardziej szczegółowa)
    4 najważniejsze:za 1 zł dostajesz potwierdzenie przelewu dość dokładne, na
    firmowym papierze, z pieczątką i parafka

    billy

  • 5. Data: 2002-05-22 13:31:13
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Chyba niezupełnie. W Lukasie:
    > 1 Dostajesz co miesiąc wyciąg (co prawda tak skąpy że prawie bezuzyteczny)

    Nie ma tego w eKoncie z 0 PLN/mc

    > 2 Możesz dostać w oddziale za 3zł pełny wyciąg ( nie wiem jak wygąda)

    Fajnie, tylko co zrobić, gdy do najbliższego oddziału masz 200 km?

    Rafał

  • 6. Data: 2002-05-22 16:32:34
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Nie ma tego w eKoncie z 0 PLN/mc
    A kto pytał o eKonto z 0zł ?? W pytaniu było o jakimś koncie internetowym i
    nic o tym że ma być wszystko bezpłatnie.Ja tam wyciąg dostaję.(bezpłatnie)

    > Fajnie, tylko co zrobić, gdy do najbliższego oddziału masz 200 km?
    sądze że skoro ktoś rozważa założenie konta w Lukasie to się nad tym
    zastanowił
    Lukas ma 96 oddziałów a Polska wielka nie jest i nie wiem czy uda ci się
    znależć jakieś miejsce odległe o 200km od najbliższego oddziału
    Jak ci się nie chce iść do placówki to dzwonisz do infolinii i zamawiasz
    prosząc o wysłanie pocztą

    Wszystko to nie ma żadnego znaczenia bo pytanie było o to czy i w jaki
    sposób można uzyskać potwierdzenie wykonania przelewu a mozna i to na kilka
    sposobów a nie tylko zrzutem ekranu (który i tak jest IMO mało sensowny)

    Szukasz dziury w całym ?

    billy

  • 7. Data: 2002-05-23 08:23:07
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

> [...]
    > operacji"
    > 2. Potwierdzenie w mBanku (z pieczatkami, podpisami etc...) kosztuje

    A czy to jest 5 zł za każdy przelew, czy też 5 zł za miesiąc. Wyobraźmy
    sobie mBiznes Konto:

    3 * ZUS: przelewy 0 zł, potwierdzenia: 3 * 5 zł = 15 zł
    US: przelew 1zł, potwierdzenie 5 zł
    prowadzenie konta: 0zł

    Razem: minimum 21zł !!!

    Czy tak jest w istocie??? A miało być taniej :(
    A może przesadzam? Czy wszyscy prowadzący działalność gospodarczą, którzy
    mają konto w mBanku biorą te potwierdzenia przelewów? Jeżeli nie, to jak
    sobie z tym radzicie?

    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 8. Data: 2002-05-23 08:56:29
    Od: "Lookas" <n...@w...withoutit.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aci8r9$pl$1@news.onet.pl...

    [ciach]

> [...]
    > mają konto w mBanku biorą te potwierdzenia przelewów? Jeżeli nie, to jak

    A czy zestawienie miesieczne, na ktorym jest zapis przelelwu nie jest
    wystarczajacym dowodem?

    Lookas

  • 9. Data: 2002-05-23 10:05:03
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    > A czy zestawienie miesieczne, na ktorym jest zapis przelelwu nie jest
    > wystarczajacym dowodem?

    A czy zawiera ona szczegóły transakcji: nazwę i adres drugiej strony, kwotę,
    datę i tytuł przelewu? Pytam, bo nie widziałem jeszcze takiego zestawienia
    "produkcji" mBanku :)

  • 10. Data: 2002-05-23 13:40:14
    Od: "Lookas" <n...@w...withoutit.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:acieqs$cdc$1@news.onet.pl...

    > A czy zawiera ona szczegóły transakcji: nazwę i adres drugiej strony,
    kwotę,
    > datę i tytuł przelewu? Pytam, bo nie widziałem jeszcze takiego zestawienia
    > "produkcji" mBanku :)

    Ja tez nie widzialem, ale pytanie zadalem tez ogolnie nie tylko o mBank, w
    ogole o zestawienia.

    Lookas