  • 1. Data: 2006-07-07 15:40:45
    Temat: Allpay vs. Moneybookers
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    Moze ktos ma doswiadczenie z wyplata srodkow z Allpay.pl? Ile mniej wiecej trwa
    zanim pieniadze dotra na konto po poleceniu wyplaty? Korzystalem z MoneyBookers
    i szlo to na tyle sprawnie, ze potrafili w 2-3 dni do BRE Banku ladnie przelac.

    Jak jest z Allpay? Logicznie kombinujac powinno wyjsc to tak samo lub nawet
    bardziej sprawnie, w koncu operuja na polskim rynku. A w praktyce?

  • 2. Data: 2006-07-07 16:50:51
    Temat: Re: Allpay vs. Moneybookers
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    macias napisał(a):

    > Moze ktos ma doswiadczenie z wyplata srodkow z Allpay.pl? Ile mniej wiecej trwa
    > zanim pieniadze dotra na konto po poleceniu wyplaty?

    Trzy tygodnie

    >Korzystalem z MoneyBookers
    > i szlo to na tyle sprawnie, ze potrafili w 2-3 dni do BRE Banku ladnie przelac.

    Zgadza się i proponuję się na tym skoncentrować

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-07-07 17:58:19
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > Zgadza się i proponuję się na tym skoncentrować

    Niestety, MB odpada ze wzgledu na koniecznosc rejestracji przed dokonaniem
    wplaty.

  • 4. Data: 2006-07-07 19:36:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Trzy tygodnie

    Trzy do czterech nawet :)

    > Zgadza się i proponuję się na tym skoncentrować

    Ale tu nie przyjmiesz wpłaty wszystkimi "płacę z inteligo" i tak dalej.

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2006-07-07 19:51:37
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    macias napisał(a):

    > Niestety, MB odpada ze wzgledu na koniecznosc rejestracji przed dokonaniem
    > wplaty.

    No tak, ale to jest jakiś problem?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-07-07 19:51:54
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mvoicem napisał(a):

    > Ale tu nie przyjmiesz wpłaty wszystkimi "płacę z inteligo" i tak dalej.

    To od tego jest http://www.payu.pl :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-07-07 20:24:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > No tak, ale to jest jakiś problem?

    To jest zasadniczy problem. Jeżeli ktoś w twoim sklepie internetowym coś
    kupić, zazwyczaj się rejestruje. Ma płacić, rejestruje się po raz
    drugi. IMHO 90% kupujących w tej chwili poważnie się zastanowi czy na
    pewno chce kupić.

    Tylko chyba od jakiegoś czasu nie trzeba się rejestrować żeby zapłacić
    (ale mogę się mylić)

    p. m.

  • 8. Data: 2006-07-08 08:24:59
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > To od tego jest http://www.payu.pl :)

    W dolarach?

  • 9. Data: 2006-07-08 08:28:58
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > Tylko chyba od jakiegoś czasu nie trzeba się rejestrować żeby zapłacić
    > (ale mogę się mylić)

    Niestety trzeba.
    Az dziwne, ze przez tyle lat tego nie zmienili.

  • 10. Data: 2006-07-14 14:03:28
    Od: Martea_26 <n...@g...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Trzy do czterech nawet :)

    Co za bzdura? Do 10 dni roboczych to nijak 3 tym bardziej 4. Bajki
    opowiadasz.
    Kiedyś najdłużej czekałam na wypłatę 14 dni czyli jakby nie patrzec
    właśnie 10 dni roboczych, jednak odkąd mam większy obrót czas
    oczekiwania na wypłate wynosi 3 dni.

    --
    Pozdrawiam,
    Martea