eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING? › Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?
  • Data: 2019-01-31 01:09:28
    Temat: Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do jakich sum można posłać przelew Elixir Express z
    Santander do Ing? Kiedyś Elixir Express był do 5000zł - czy coś się
    zmieniło?

    Pytanie dodatkowe: czy dojdzie Elixir Express z ROR w Santander do
    Ing/Otwarte Konto Oszczędnościowe z "Bonus na start"? Czyli celem jest
    rachunek oszczędnościowy w ING - nie wiem czy Elixir Express dochodzi na
    takie rachunki?