  • Data: 2008-01-18 21:40:46
    Temat: Przekroczenie limitu KK
    Od: "emn" <e...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o odpowiedź czy możliwa jest taka operacja:

    Chodzi o karty KK mBanku lub MultiBanku.

    Mając powiedzmy limit na KK na 5tys zł, potrzebuję kupić coś w sklepie co
    kosztuje 10tys. Czy mogę (po odpowiednim ustawieniu limitów transakcyjnych
    przez www na stronie banku) dokonać takiego zakupu, po czym wrócić do domu i
    szybko spłacić nadwyżkę przekroczonego limitu bez żadnych kosekwencji? Jak
    długo mogę mieć w ten sposób przekroczony limit? Czy tylko do końca okresu
    rozliczeniowego? Czy może aż do końca "grace period" - 54dni (podejrzewam że
    aż tak się nie da).

    Jak wygląda to np w kartach kredytowych CitiBanku?

    Pozdrawiam
    emn