  • Data: 2008-01-18 22:04:56
    Temat: Re: Przekroczenie limitu KK
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2008 22:40:46 +0100, emn wrote:

    > Proszę o odpowiedź czy możliwa jest taka operacja:
    >
    > Chodzi o karty KK mBanku lub MultiBanku.

    O ile dobrze kojarzę to wygląda to tak:
    - spłacasz całe zadłużenie z karty - ostatni wyciąg jak i aktualne
    zadłużenie, które jeszcze na wyciąg nie trafiło,
    - nadpłacasz kartę tak by maksymalny limit + nadpłacona kwota dały w sumie
    wartość planowanego zakupu,
    - modyfikujesz limity transakcyjne,
    - płacisz kartą.

    Osobiście nigdy z tego nie korzystałem, więc poszukaj jakiegoś
    potwierdzenia zanim zdecydujesz się na taką operację.

    > Jak wygląda to np w kartach kredytowych CitiBanku?

    Do Citi mozna zadzwonić i poprosić o czasowe zwiększenie limitu na karcie,
    ale nie wiem czy możliwe jest zwiększenie o 100%.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki