  • Data: 2005-07-22 17:44:12
    Temat: Re: Prośba i oszacowanie zdolności kredytowej
    Od: Dariusz <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 22 Jul 2005 16:07:21 +0200, na pl.biznes.banki, Trefies napisał(a):

    > Jeśli jest ktoś na grupie kto może to oszacować, to bardzo proszę o pomoc.
    > Moje zarobki: 3900PLN brutto, narzeczonej: 1700PLN brutto. Pracujemy na
    > umowę o pracę, mamy auto. Wydatki typowe. Chodzi mi o przykładowe
    > wyliczenie. Nie wiem też gdzie taki kredyt najlepiej wziąć. Proszę o radę.

    Tak jak już pisałem na priv, dokładne obliczenia będę mógł podać po
    zapoznaniu się z bardziej szczegółowymi danymi, ale ogólnie jest tak, że
    przy tych samych założeniach wspólnie będziecie mogli wziąć większy
    kredyt (np. jeśli narzeczona przystąpi do kredytu jako poręczyciel).
    Istotne są, jak pisałem, wcześniejsze kontakty z bankami i tzw. dobra
    historia kredytowa oraz brak znacznych miesięcznych obciążeń
    finansowych.

    Pozdrawiam,
    Darek z Wrocławia