  • 1. Data: 2002-03-15 09:31:20
    Temat: Promocja EC/MC
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Promocja Wiosenna UEFA 2002 w Pekao SA
    15-03-2002 Bank Pekao SA przystąpił do loterii promocyjnej organizowanej
    przez Europay International pod nazwą "Promocja Wiosenna UEFA 2002". W
    loterii może wziąć udział osoba fizyczna posiadająca kartę Maestro lub EC/MC
    (w tym osoby małoletnie). Uczestnikami loterii stają się klienci, którzy w
    terminie od 15 marca do 15 kwietnia 2002 r. dokonają co najmniej jednej
    transakcji niebankomatowej kartą Maestro lub EC/MC o wartości min. 30 zł.
    Uczestnicy loterii zgłaszają płatność do konkursu przesyłając wiadomość za
    pomocą SMS - na numer 3636 lub za pośrednictwem strony internetowej o
    adresie www.3636.pl. Wiadomość tekstowa powinna zawierać datę i kwotę
    transakcji oraz imię i nazwisko i numer telefonu (w przypadku zgłoszenia
    przez Internet). Prawidłowa wiadomość tekstowa powinna być zredagowana
    następująco: 15.3#30,00#Imię#Nazwisko Uczestnicy loterii zobowiązani są do
    zachowania dowodów dokonania transakcji. A nagrody w loterii to: dwuosobowy
    wyjazd do Glasgow na finał Ligi Mistrzów w terminie 14-16 maja br. (wyjazd
    obejmuje przelot samolotem, zakwaterowanie w hotelu, 2 bilety na mecz
    finałowy oraz kieszonkowe), 10 telewizorów marki SONY, a 1000 uczestników,
    którzy jako pierwsi wyślą poprawne zgłoszenia otrzymają po koszulce.

    za protfe;lem

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-15 10:03:52
    Temat: Re: Promocja EC/MC
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Promocja Wiosenna UEFA 2002 w Pekao SA

    identyczna promocja jest w BZ-WBK dla karty Maestro
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/135793
    juz wyslalem zonie SMS zeby zrobila zakup
    - moze bedzie w pierwszych 1000 (nagroda)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-15 13:18:11
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    a 1000 uczestników,
    > którzy jako pierwsi wyślą poprawne zgłoszenia otrzymają po koszulce.

    Dzięki - juz wysłałam - może mam szanse na koszulkę ? :-)))