  • 1. Data: 2009-11-27 15:05:13
    Temat: PRÓCHNIK - co o tym sądzicie?
    Od: "eVerest" <k...@d...com.pl>

    Witam
    Siedziałem w PRC i wyszedłem z 7% zyskiem w tym miesiącu i teraz znowu
    wszedłem po 43gr bo kuszą mnie następujące informacje:

    1. Wiadomo że w połowie grudnia akcjonariusze nabędą prawa poboru do nowej
    emisji akcji.
    2. Próchnik ostrzy sobie zęby na Rosję. Prowadzi rozmowy w sprawie
    utworzenia tam sieci franczyzowej. "Gdyby udało się zawrzeć ten kontrakt,
    Próchnik mógłby podwoić przyszłoroczne przychody" - powiedział Krzysztof
    Grabowski, prezes spółki.
    3. A wcześniej ujawnił się nowy akcjonariusz przekraczając właśnie 5% próg
    dokupując akcje po 43gr:
    Zarząd Próchnik S.A. podaje do wiadomości, że w dniu wczorajszym otrzymał od
    Pana Mirosława Kuś zawiadomienie o dokonaniu przez Niego jako Akcjonariusza
    Spółki "Próchnik" S.A. zakupu w dniu 23 listopada 2009 roku 119 442 sztuk
    akcji Spółki "Próchnik" S.A. po średniej cenie 0,43 zł za sztukę.
    W skutek transakcji kupna akcji na GPW S.A. w dniu 23 listopada 2009 roku,
    Pan Mirosław Kuś posiada obecnie 5 008 442 (pięć milionów osiem tysięcy
    czterysta czterdzieści dwie) akcje, co daje 5,11 % kapitału zakładowego
    Spółki.
    Przed zmianą udziału Pan Kuś posiadał bezpośrednio 4 889 000 (cztery miliony
    osiemset osiemdziesiąt dziewięć tysięcy) akcji reprezentujących 4,99 %
    kapitału zakładowego Próchnik S.A., uprawniających do 4 889 000 głosów
    stanowiących 4,99 % ogólnej liczby głosów w Próchnik S.A.

    Moje pytanie: co o tym sądzicie? mam jeszcze trochę wolnych środków i stoję
    przed decyzją w jaką spółkę doinwestować. Może wszystko w PRC?
    Nieśmiało liczę na zysk na poziomie 20% w 2 miesiące a w dłuższej
    perspektywie to się zobaczy co wyjdzie z punktu nr 2 ;)

    Pozdrawiam,
    eVerest

  • 2. Data: 2009-11-28 02:39:11
    Temat: Re: PRÓCHNIK - co o tym sądzicie?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    eVerest pisze:
> [...]
    > Nieśmiało liczę na zysk na poziomie 20% w 2 miesiące a w dłuższej
    > perspektywie to się zobaczy co wyjdzie z punktu nr 2 ;)

    Powinienes zadac sobie podstawowe pytanie kto to jest Pan Kus, bo z
    panow to on napewno nie jest wiec skad ten chuj ma kase?

  • 3. Data: 2009-11-28 18:33:34
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Siedziałem w PRC i wyszedłem z 7% zyskiem w tym miesiącu i teraz znowu
    > wszedłem po 43gr bo kuszą mnie następujące informacje:

    A ja trzymam
    będzie koło 2zł to może coś klikne :)

    pzdr
    Dars