  • 1. Data: 2009-11-29 13:08:25
    Temat: IKE
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    musze troche grosza wplacic, przez rok lezalem i jakos sie nie kwapilem, a
    tu juz koniec roku idzie, co kupic?
    -akcje
    -obligacje
    -rynek pieniezny

    wiadomo nie wszystko w jedno, ale jesli akcje sa drogie to dla mnie nie
    warto, bo moge w przyszlym roku kupic,
    jak stoja obligacje czy warto kupic teraz?

  • 2. Data: 2009-11-29 13:42:52
    Temat: Re: IKE
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:hetro9$373$1@news.onet.pl...
    > musze troche grosza wplacic, przez rok lezalem i jakos sie nie kwapilem, a
> [...]

    IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

  • 3. Data: 2009-11-29 14:58:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Wicik" news:hettou$958$1@news.onet.pl

    > IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

    Również polecam! :)

  • 4. Data: 2009-11-29 15:05:07
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

    to gdzie kupic raczej nie wchodzi w gre, mam przez mbank czyli skarbiec, ale
    ja sie nie pytam gdzie, ale co uzasadnienie.

  • 5. Data: 2009-11-29 16:02:48
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:heu2j3$mqb$1@news.onet.pl...

    > to gdzie kupic raczej nie wchodzi w gre, mam przez mbank czyli skarbiec,
    > ale ja sie nie pytam gdzie, ale co uzasadnienie.

    Tego nie kupisz przez mbank, tylko w PKO.
    10-letnie obligacje na bardzo przyzwoity %.
    chyba, że chcesz poryzykować, to wtedy inne fundusze.

  • 6. Data: 2009-11-29 17:26:44
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Jak nie wiesz co, to znaczy, że powinieneś kupić obligacje.
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-11-29 21:46:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Dombrek" news:heuasl$g07$1@news.onet.pl

    > Jak nie wiesz co, to znaczy, że powinieneś kupić obligacje.
    > Dombrek

    Uprasza się kolegę/koleżankę o pseudonimie Dombrek o poprawne cytowanie! :)

  • 8. Data: 2009-11-29 23:28:40
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

> [...]
    >
    > Tego nie kupisz przez mbank, tylko w PKO.
    > 10-letnie obligacje na bardzo przyzwoity %.
    > chyba, że chcesz poryzykować, to wtedy inne fundusze.
    pisze ze na IKE, wiec przez fundusz musze na emeryture

  • 9. Data: 2009-11-29 23:30:19
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak nie wiesz co, to znaczy, że powiniene? kupić obligacje.
    > Dombrek
    wole kupic obligacje w dolku nie na gorce, chodzi mi o emeryture (IKE) nie
    indywidulne okienko

    ostateczna decyzje i tak podejme jak zawsze sam, ale chetnie wyslucham co
    inni maja do powiedzenia.

  • 10. Data: 2009-11-30 08:22:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:hev038$kv7$1@news.onet.pl...

    > pisze ze na IKE, wiec przez fundusz musze na emeryture

    Są różne IKE, nie tylko fundusze.
    Są też IKE lokaty, IKE obligacje, IKE rachunki maklerskie.