  • 1. Data: 2002-03-07 10:29:00
    Temat: Postal Money Order
    Od: Michal <B...@p...home.pl>

    Witam,

    Chciałbym wysłać pieniądze do Portugali. Odbiorca każe mi je przesłać
    jako Postal Money Order. Czy znacie może firmy w Polsce, które taką
    usługę by realizowały. Na stronie naszej wspaniałej Poczty Polskiej
    dowiedziałem się, że przekazu za granicę zrobić nie mogę - tylko list
    wartościowy, ale to chyba nie to. Z góry dziękuję za odpowiedzi i jakieś
    wskazówki.

    Pozdrawiam,
    Michał S.

  • 2. Data: 2002-03-18 16:15:57
    Temat: Re: Postal Money Order
    Od: "pl.biznes.banki" <f...@p...fm>

    American Express w Warszawce sprzedaje Money Orders w USD. Za blankiet chcą
    10 abo 20 PLN, ale jeżeli chcesz to załawic taniej a równie nezpiecznie jak
    przy pomocy Money Order, zapytaj odbiorcy czy nie zaakceptowałby czeków
    podróżniczych, można je nabyć w większości polskich banków za 1 % kwoty
    figurującej na w.w czekach. Plusem MO jest to że można go wystawić na
    dowolna kwotę np 26,35$ a czeki są denominowane w sposób podobny do
    banknotów, ale z drugiej strony możesz nabyć czeki w Euro (teroetycznie
    mniejszy problem niż USD w portugalii)

  • 3. Data: 2002-03-18 16:16:23
    Od: "pl.biznes.banki" <f...@p...fm>