  • 1. Data: 2002-03-07 10:44:53
    Temat: BSKOnLine - 2-3 marca
    Od: "Krzysztof Sadura" <k...@a...net.pl>

    Troche sie zjezylem ostatnio bo w histori rachunku w BSKOnLine 2 i 3 marzec
    do dziura. Akurat w tym czasie schodza mi stale zlecenia na ktorych mi
    zalezy. W pewnym momencie czlowiek nie wie jaki ma stan konta, czy pieniadze
    poszly czy nie a Bank nie wysyla zadnej informacji. Dostalem taka odpowiedz:
    Wyciągi w BSKONLINE nie zostały wygenerowane podczas przetwarzan
    ia z soboty na niedzielę. Sytuacja taka miała miejsce 2 marca.
    Za utrudnienia z tym związane przepraszamy.

    POZDRAWIAM
    ING BANK ŚLĄSKI SA
    Ewa Kłucińska
    Mozna bylo poinformowac od razu? ale po co, niech sie ludzie podenerwuja.
    Teraz pewnie ta dziura juz pozostanie na wieki wiekow. Z innych opini na
    grupie tez widze, ze BSKOnline nie jest faworyte. Ja od nich uciekam, chocby
    z powodu "pogrywania" sobie z wlascicielami kont. Ja nie dokonalem konwersji
    na konto z Lwem i teraz brzydko sie mnie do tego zmusza.
    Zdecydowalem sie na Fortis e-pakiet ale opinie widzialem tez nieciekawe. Jak
    by ktos mial sugestie odnosnie bezprowizyjnych wyplat VE w dowolnym
    bankomacie to bede wdzieczny za opinie.

  • 2. Data: 2002-03-07 21:41:09
    Temat: Re: BSKOnLine - 2-3 marca
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sadura" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > by ktos mial sugestie odnosnie bezprowizyjnych wyplat VE w dowolnym
    > bankomacie to bede wdzieczny za opinie.

    BSK konto z Lwem Prestiż.......:-)))
    Może i BSK źle pogrywa, ale czekaj "tatka latka"... inni niebawem pójdą ich
    śladem:-(