  • 21. Data: 2009-02-15 11:34:24
    Temat: Re: Polecenie przelewu (wire transfer) bez konta w banku
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > To pani Hela niech sobie założy bezpłatne konto chociażby w mBanku,
    > eurobanku, czy aliorze i już na podobne przypadki będzie miała konto.

    zbliżają się wybory prezydenckie, może pani Hela chce się do nich
    przymierzyć, po co ma zmniejszać swoje szanse? dla jednego zakupu w USA?

    andy_nek

  • 22. Data: 2009-02-15 20:30:02
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale można się nieprzyjemnie zdziwić :)
    >
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_zblizeni
    owe.pdf

    > pkt. 10

    WBK oferuje cale stado kart przedplaconych. Niektorymi nie mozna placic
    w necie, innymi tylko w PLNach a jeszcze innymi bez ograniczen.
    Poklikaj sobie ich strone to sam sie zdziwisz :P

    PG

  • 23. Data: 2009-02-16 09:27:43
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wielu dostawców wysyła towar wyłącznie na adres posiadacza karty - jak to jest z
    przedpłaconymi?
    BTW ciekawe, czy weryfikacja rzeczywiście się odbywa.
    JaC

    -----

  • 24. Data: 2009-02-16 10:01:30
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 20:51:25 +0400, kashmiri napisał(a):

    > "Hela" <h...@g...pl> wrote in message

    > Sugestia: kup sobie kartę przedpłaconą - WZBWK i parę innych banków takie
    > ma, może ktoś bardziej w temacie zapoda listę banków.
    > To wygląda i działa dokładnie jak karta kredytowa, tyle że "doładowujesz" ją
    > sama (np. wpłacasz na poczcie).
    >
    > k.

    I to jest sugestia na piątkę. Najlepsze rozwiązanie...

    --
    - Kucing -

  • 25. Data: 2009-02-16 10:19:26
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 12:59, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A tak swoją drogą, to ciekawa jak poszczególne polskie banki radzą sobie
    > z przelewami na rachunki banków, które nie obsługują swiftu?

    Wysylaja info do banku-korespondenta w danym kraju z instrukcja
    dalszego przeslania srodkow? (I kasuja klienta za koszty posrednikow.)

  • 26. Data: 2009-02-16 14:47:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    bradley.st wrote:

    > Wysylaja info do banku-korespondenta w danym kraju z instrukcja
    > dalszego przeslania srodkow? (I kasuja klienta za koszty posrednikow.)

    Nienienienie. Nie chodziło mi o to jak konkretnie to robią (bo właśnie
    tak jak piszesz), tylko raczej np. co zrobi paniusia w okienku, jak
    dostanie druk przelewu bez wypełnionego pola "BIC", a zamiast tego np. w
    polu "informacje dodatkowe" wpisane "ABA#123456789". Zmuszenie jej do
    przyjęcia takiego przelewu może wcale nie być łatwe... :-)

    --
    MiCHA

  • 27. Data: 2009-02-16 16:17:08
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Lut, 09:47, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    >  polu "informacje dodatkowe" wpisane "ABA#123456789". Zmuszenie jej do
    > przyjęcia takiego przelewu może wcale nie być łatwe... :-)

    Mam pomysl: podam Ci numer konta, z ABA i wszystkim, i bedziesz mogl
    poeksperymentowac na kasjerkach. ;) Najlepiej w roznych bankach.
    Najlepiej po $100 za kazdym razem. A potem oglosze na grupie, z
    ktorego przyszlo najszybciej. ;D
    Moge tez zalozyc watek w stylu "20 wplat po $100 na konto w USA" :)

  • 28. Data: 2009-02-16 22:31:14
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    bradley.st wrote:

> [...]
    > ktorego przyszlo najszybciej. ;D
    > Moge tez zalozyc watek w stylu "20 wplat po $100 na konto w USA" :)

    Dziękuję, jakoś sobie bez tego poradzę... :-)

    --
    MiCHA