    From: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polecenia Zapłaty, Era i Inteligo
    Date: Fri, 20 Dec 2002 18:52:37 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@195.205.108.22

    Witam!!

    Ostatnio dosc czesto poruszanym tematem na grupie bylo poleceni zaplaty,
    plusz opisywal swoje perypetie, jak to chcial ustanowic PZ na telefon swojej
    zony. Ja zachecony zapewnieiami, ze Idea i Era nie robi w tym wzgledzie
    problemow postanowilem ustawic PZ z mojego konta (INTELIGO) na telefon
    (ERA), ktory jest zarejestrowany na mojego ojca. Wyslalem podpisane
    upowaznienia do Ery, ktora przekazala je dalej do Inteligo. I tu zaczely sie
    schody. Inteligo przyslalo mi takiego mail`a:

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana e-mail informujemy, że polecenie zapłaty może
    być realizowane tylko w przypadku, gdy właścicielem rachunku, z którego
    następuje realizacja, jest dłużnik. W przypadku opłat za telefon komórkowy
    realizowanych poprzez polecenie zapłaty, może Pan płacić tylko rachunki za
    telefon, który jest zarejestrowany na Pana nazwisko.

    Serdecznie pozdrawiamy

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    Centrum Obsługi Inteligo"

    I co Wy na to?? Co mam dalej robic?? Za wszelkie sugestie bede bardzo
    wdzieczny.

    Pozdrawiam
    Michal Witkowski.