  • 1. Data: 2009-01-27 06:27:49
    Temat: Polbank czy bezpieczny ?
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Jak wiadomo Polbak jest oddziałem banku greckiego i NIE posiada polskich gwarancji
    ,,,,,,,czy zatem bezpieczne jest lokowanie tam pieniędzy ??
    Czy nie stanie się tak jak w Irlandii ?
    Bo podejrzane jest że w zasadzie mały bank daje 9%/3mies ?

  • 2. Data: 2009-01-27 06:54:21
    Temat: Re: Polbank czy bezpieczny ?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Sty, 07:27, "HAL" <i7i@@onet.pl> wrote:
    > Jak wiadomo Polbak jest oddziałem banku greckiego i NIE posiada polskich gwarancji
    ,,,,,,,czy zatem bezpieczne jest lokowanie tam pieniędzy ??

    posiada analogiczne greckie

    > Czy nie stanie się tak jak w Irlandii ?

    krysztalowa kula by sie przydala, kto ma wiedziec co sie stanie? ;)

    > Bo podejrzane jest że w zasadzie mały bank daje 9%/3mies ?

    w zasadzie to nie jest maly bank ;) produkty zawsze mieli korzystne
    dla klienta [fajne kredyty, niezle % na depozytach]

  • 3. Data: 2009-01-27 08:56:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    HAL pisze:
    > Czy nie stanie się tak jak w Irlandii ?

    A jak się stanie tak jak w Islandii i zbankrutuje państwo Polskie to na
    co komu gwarancje bankowe w jakiejś egzotycznej walucie ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-01-27 09:00:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "HAL" glm9h6$b6g$...@n...onet.pl

    : Jak wiadomo Polbak jest oddziałem banku greckiego

    Eurobanku.

    : i NIE posiada polskich gwarancji

    Bo i po co mu, skoro ma greckie?

    : ,,,,,,,czy zatem bezpieczne jest lokowanie tam pieniędzy ??

    Zatem? Za czem? Takie fundusze nie płacą odszkodowania w wypadku
    ,,awarii'' ,,systemu'', ale w wypadku padu/plajty/bankructwa banku.

    : Czy nie stanie się tak jak w Irlandii ?

    Ja mam etatową wróżkę. Profesjonalną. (nie jakaś tam szarlatankę czy amatorkę)
    Bardzo staranną, dokładną i zazwyczaj mnie nie okłamuje. Ma tylko jedną wadę
    -- pracuje bardzo powoli (mówi, że szybko, ale nawał pracy itd...) i zwykle ;)
    jej wróżby są jakby spóźnione... ;) Czasami tylko o jeden dzień lub nawet tylko
    o jedną godzinę... Ale za to jaka trafność wróżenia!!! Coś za coś!!! Zapytam
    ją o to, czy (a jeśli tak -- to kiedy) Polbank (czy grecki Eurobank) padnie. ;)
    Jak tylko wywróży -- postaram się dać tu jakiś znak. ;)

    Dodam (choć to oczywiste) że mógłbym zatrudnić więcej takich wróżek (wróżby
    docierałby wówczas na czas) gdybym miał fundusze. Słowa te kieruję do Waldemara
    Pawlaka -- ja bym zaciągał kredyty na etaty dla wróżek, on by te kredyty spłacał.
    A wszystko byłoby czynione dla dobra publicznego!!!

    : Bo podejrzane jest że w zasadzie mały bank daje 9%/3mies ?

    Mały? Raczej nie jest mały, ale cwany. IMO celowo dali taki makabryczny dostęp przez
    net, aby ukrócić fraudy i postanowili to poprawić, gdy wejdzie korzystniejsze prawo.
    Od niedawna w Polsce banki jedynie uczestniczą w podziale ,,łupów'' (czyli klient też
    partycypuje w stratach) i nagle, niespodziewanie, Polbank daje możliwość lania
    poprzez
    Operę [niemydlaną]... Cud? :) Czy zbieg [z] okoliczności? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-01-27 09:01:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" glmi9o$33v$...@n...onet.pl

    > A jak się stanie tak jak w Islandii i zbankrutuje państwo Polskie to na co komu
    gwarancje bankowe w jakiejś egzotycznej walucie ?

    No co Ty?! Państwo polskie nigdy nie zbankrutuje!
    Toż w razie czego wesprze je [finansowo] Waldemar Pawlak!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-01-27 09:04:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    HAL schrieb:
    > Jak wiadomo Polbak jest oddziałem banku greckiego i NIE posiada polskich gwarancji
    ,,,,,,,czy zatem bezpieczne jest lokowanie tam pieniędzy ??
    > Czy nie stanie się tak jak w Irlandii ?

    A co sie stalo w Irlandii?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2009-01-27 09:55:34
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:glmivk$27t$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    poprzez
    > Operę [niemydlaną]... Cud? :) Czy zbieg [z] okoliczności? :)

    Kolego "Eneuel" ....czy ty jesteś Lamerem ;-) ? a może bajkarzem :-D bo prawisz
    o wróżkach etc

    pytam bo nie chodzi mi o lokate rzędu 1 , 2 czy 3k ale 140k i nie bardzo mam ochote
    na zwiększone ryzyko ..... bo gdybym chciał ryzykować to poszedłbym w giełdy ;-)

    pozdr

  • 8. Data: 2009-01-27 10:18:19
    Od: "tbud" <a...@a...pl>

    Użytkownik "HAL" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Ja zawsze jak mam wątpliwość co do nie pewnych transakcji to ich nie
    wykonuje.

    ---
    Nie wiesz gdzie pojechać
    www.atrakcyjnaturystyka.pl

  • 9. Data: 2009-01-27 11:32:34
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > A co sie stalo w Irlandii?

    Państwo objęło gwarancjami depozyty w bankach irlandzkich, bez
    ograniczeń wysokości. Po protestach brytyjczyków dołączyło jeszcze kilka
    banków zagranicznych działających w Irlandii.

    Nie wiem czy o to chodziło autorowi wątku ;)

    PG

  • 10. Data: 2009-01-27 16:20:14
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Irlandia , Islandia jeden diabeł