  • 11. Data: 2008-03-09 09:16:05
    Temat: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    On 08.03.2008, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Przeciez to nie jest trudne - wystarczy napisac kwit, napisac w nim
    > co mamy do powiedzenia, podpisac, wyslac poczta (albo lepiej przyjsc z
    > kopia i zaproponowac potwierdzenie otrzymania).

    Ok. Tylko ze problem pojawia sie po tym jak pismo skierowane do banku
    nie trafia do systemu tylko nie wiadomo gdzie, a bank generuje
    obciazenia a nastepnie zaczyna bruzdzic w BIKu.

    Zeby miec spokoj trzeba jednak doprowadzic zeby dyspozycja trafila do
    systemu.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 12. Data: 2008-03-09 17:30:36
    Temat: Re: Polbank KK zamknieta, a jednak nie zamknieta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <k...@i...pl> writes:

    > Bank - ani nikt inny - nie moze w zaden sposób ingerowac w tresc
    > zlozonego przez Ciebie oswiadczenia woli.

    Oczywiscie. Przeciez dopiski banku nie beda fragmentami mojego
    oswiadczenia woli.

    Gdyby bank upieral sie ze to ja dopisalem, to wtedy sprawa wyglada
    nieco inaczej, ale jesli tego nie robi, to nie ma problemu.

    Przyklad a) nigdy nie "dopisywales" niczego na fakturze? Np. ze
    otrzymales towar, albo po prostu wlasnego imienia i nazwiska, i nigdy
    nie podpisywales sie jako odbiorca?

    A jesli np. pracujesz na etacie, nigdy nie skladales kwitu o
    np. urlop, i np. szef nigdy nie pisal na tym kwicie "zgadzam sie" itp?

    A jesli masz na mysli brak "mocy prawnej", ktora oczywiscie normalnie
    (w przypadku dopiskow) nie ma zadnego sensu, to wez pod uwage, ze
    mozesz upowaznic kogos do uzupelnienia swojego oswiadczenia woli, i
    takie uzupelnione oswiadczenie bedzie wazne. Typowo stosowane z
    wekslami. Mozesz miec takze upowaznienie ogolne do wyrazania
    oswiadczen woli w czyims imieniu (w przypadku instytucji nie ma nawet
    innego wyjscia, bo mury zwykle sa nieme i niepismienne).

    > Dla przykladu: wyobraz sobie, ze bank "dopisuje"
    > pare cyfr na twojej umowie kredytowej...

    A niech sobie dopisuje, po to umowy sporzadza sie w dwoch+
    egzemplarzach, by bylo wiadomo jaka byla oryginalna tresc.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2008-03-09 17:32:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > obciazenia a nastepnie zaczyna bruzdzic w BIKu.
    >
    > Zeby miec spokoj trzeba jednak doprowadzic zeby dyspozycja trafila do

    Pewnie tak, zdecydowanie najpewniej dzialaja wtedy mechanizmy
    zewnetrzne w stosunku do banku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2008-03-11 06:26:48
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 9 Mar 2008 09:16:05 +0000 (UTC), Grzegorz Szczepanik napisał(a):

> [...]
    > obciazenia a nastepnie zaczyna bruzdzic w BIKu.
    >
    > Zeby miec spokoj trzeba jednak doprowadzic zeby dyspozycja trafila do

    I tak było w moim przypadku. Po mojej rezygnacji karta była przez miesiąc
    aktywna i np. ktoś niepowołany mógł z karty skorzystać w internecie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 15. Data: 2008-03-11 08:01:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> writes:

    > I tak było w moim przypadku. Po mojej rezygnacji karta była przez miesiąc
    > aktywna i np. ktoś niepowołany mógł z karty skorzystać w internecie.

    Sprawdzales czy byla aktywna? Bo to, ze "byla w systemie" nic nie
    znaczy, karty zwykle "sa w systemie" w okresie wypowiedzenia (albo
    dluzej).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-03-11 17:15:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2008 09:01:10 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Sprawdzales czy byla aktywna? Bo to, ze "byla w systemie" nic nie
    > znaczy, karty zwykle "sa w systemie" w okresie wypowiedzenia (albo
    > dluzej).

    Konsultant potwierdził: "jest aktywna", więc Osobiście zastrzegłem.

  • 17. Data: 2008-03-11 23:20:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> writes:

    > Konsultant potwierdził: "jest aktywna", więc Osobiście zastrzegłem.

    I wtedy przestala byc "aktywna"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-03-12 06:20:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2008 00:20:36 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I wtedy przestala byc "aktywna"?

    Nie miałem jak sprawdzić, ponieważ przy pierwszej wizycie w Oddziale kartę
    oddałem, panna kartę przecięła na 6 kawałków, a numeru i CVV sobie nie
    notowałem, aby np. wnecie sprawdzić w jakims sklepie.