  • 1. Data: 2006-10-27 10:19:50
    Temat: Podpisałem slipa na za dużą kwotę ;-)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie, kupiłem za 57,xx, podpisałem slipa na 75,xx. Panienka
    raczej przypadkiem to zrobiła, bo to było o trzeciej w nocy na stacji
    benzynowej, wyrwałem ją z głębokiej fazy REM ;-) Sam jak widać też nie
    byłem w specjalnej formie...

    Natomiast zastanawiam się, co z tym zrobić. Jechać tam dla 18 zł nie
    ma sensu, to 100km ode mnie. Wysyłać im makulatury chyba też mi się
    nie chce. Natomiast zastanawiam się, czy może bank mi to zwróci po
    złożeniu reklamacji? Mam fakturę na właściwą kwotę. Kredytowa VC z
    Multibanku.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-10-27 10:45:23
    Temat: Re: Podpisałem slipa na za dużą kwotę ;-)
    Od: "Es" <E...@w...pl>

> [...]
    > nie chce. Natomiast zastanawiam się, czy może bank mi to zwróci po
    > złożeniu reklamacji? Mam fakturę na właściwą kwotę. Kredytowa VC z

    - jeżeli terminal był połączony z kasą (orlen np.) to,jeśli dolączysz kopie
    paragonu i opiszesz sytuację, to raczej
    - w innym przypadku na 50 %,

  • 3. Data: 2006-10-27 11:41:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

    > nie chce. Natomiast zastanawiam się, czy może bank mi to zwróci po
    > złożeniu reklamacji? Mam fakturę na właściwą kwotę. Kredytowa VC z
    > Multibanku.

    Bank raczej nie, on ma podpisanego slipa i jemu nic do faktury. Mogles
    kupic cos na fakture plus cos na paragon, a zaplacic w sumie karta.

    a.

  • 4. Data: 2006-10-27 12:50:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

> [...]
    > ma sensu, to 100km ode mnie. Wysyłać im makulatury chyba też mi się
    > nie chce. Natomiast zastanawiam się, czy może bank mi to zwróci po

    Teoretycznie mogloby tak byc, ale tak czy owak przeszloby to przez
    sprzedawce, i to tak naprawde on musialby stwierdzic co sie stalo
    (w praktyce niezbyt realne). Bez sensu raczej, zarowno od strony
    technicznej jak i stosunkow miedzyludzkich.

    Lepiej skontaktowac sie z nim bezposrednio (telefon, list itp)
    albo dac sobie spokoj. Tak czy owak szukanie tego, zwlaszcza jesli
    to wieksza stacja, bedzie nietrywialne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-10-27 13:46:00
    Od: "Dany" <dany@info[miasto po ang].pl>

    > Natomiast zastanawiam się, co z tym zrobić. Jechać tam dla 18 zł nie

    Luzik, jak podpisałem kiedyś na 10x wiekszą kwotę, zamiast 79zł, poszło z
    konta 790zł, cełę szczeście kasjerka sama się pokapowała, i wydała różnicę z
    kasy ... od tego momentu sprawdzam wszystkie dokładnie przed podpisaniem.

  • 6. Data: 2006-10-27 15:21:02
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    to ja mialem sytuacje na orlenie zupelnie odwrotna, kupowalem cos za
    30zl a wbili mi 3zl, skapowalem sie dopiero jak juz bylem w innym
    miescie... i staram sie teraz pamietac by spojrzec co pracownik wbil
    ale nie zawsze mimo wszystko sie pamieta :(

  • 7. Data: 2006-10-27 23:24:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
> [...]
    > nie chce. Natomiast zastanawiam się, czy może bank mi to zwróci po
    > złożeniu reklamacji? Mam fakturę na właściwą kwotę. Kredytowa VC z

    zadzwonić na stacje benzynową, poprosić szefa, podać numer paragonu,
    faktury, czy co tam masz i kazać mu różnice zwrócić na kartę.
    Może to zrobić bez problemu i bez twojej obecności. Wystarczy mu numer
    karty.