  • 11. Data: 2002-09-22 18:24:25
    Temat: Re: Platnosc karta z uzyciem PINu
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Orzechowski <n...@p...usunspam.com> wrote:
    > a czasami zdarza mi się podpisać "miś uszatek" kiedy sprzedawca od razu
    > wydrukuje dwa slipy i jeden z nich razem z kartą odda mi do podpisu

    A mi nie raz, nie raz... Ukrzyżowałem wielu sprzedawców...

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2002-09-23 07:41:10
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Arnold" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > I jakie reakcje - bo mnie raz chcieli do sadu podawac :))))) za 3 iksy
    > zamiast podpisu - afera byla ze az milo

    raz pani nie popatrzyła w ogóle na podpis - więc ja też nic nie mówiłem, ale
    nie chciało mi się reklamacji składać

    a zwykle pani się dziwi, ja zwracam uwagę, że powinna najpierw sprawdzić
    podpis, a później oddać kartę, przekreślam i podpisuję się właściwie :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski