    From: gral <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
    Date: Sat, 3 Oct 2015 12:51:53 +0200

    Założyłem sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)
    Głównie dla przetestowania PeoPaya (płatności telefonem). W sumie
    niepotrzebnie, bo 2 dni później uruchomiło to WBK, i działa nawet
    lepiej. No nic, mam konta w kilkunastu bankach, jedno w to czy w tamto
    nie robi różnicy. Miłym zaskoczeniem była możliwość wyboru w oddziale
    jednego z kilkudziesięciu wzorów karty (czego na próżno szukać na WWW).

    Dziś natomiast zauważyłem na koncie prowizję za... SMSy autoryzacyjne z
    zeszłego miesiąca. Bardziej mnie to rozśmieszyło nawet, niż wkurzyło.
    Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?