  • 1. Data: 2009-10-05 18:49:29
    Temat: Pekao mnie zadziwilo
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mam od 100 lat karte Visa Classic. Prawie nie uzywam, trzymam przez
    sentyment 8-).

    Przysylaja raz na chyba 3 lata nowa, ostatnia ma date waznosci styczen
    2011.

    Teraz nagle przyslali poleconym (urgh, kolejka na poczcie) nowa karte
    z czipem, nowym numerem i nowym kontem do wplat. Zielona jak kermit,
    data waznosci styczen 2010. DZIESIEC!!!

    Ocipieli? Co kwartal beda mi polecony z karta przysylac?

    A jeszcze ma przyjsc druga przesylka z pinem...

    No nic, bedzie pretekst podziekowac.

    MJ

  • 2. Data: 2009-10-05 18:54:33
    Temat: Re: Pekao mnie zadziwilo
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > data waznosci styczen 2010. DZIESIEC!!!
    >
    > Ocipieli? Co kwartal beda mi polecony z karta przysylac?

    Moze wprowadzaja oferte Cztery Pory Roku?

    Zielona na jesien, zólta na zime, czerwona na wiosne, amarantowa na lato.

  • 3. Data: 2009-10-05 20:08:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > data waznosci styczen 2010. DZIESIEC!!!
    >
    > Ocipieli? Co kwartal beda mi polecony z karta przysylac?
    >
    > A jeszcze ma przyjsc druga przesylka z pinem...

    a tak tak, oni są w tym dobrzy.
    Ja im wypowiedzialem umowę karty jakiś czas temu, ale za cholere nie
    jestem w stanie wypowiedzieć umowy na pobieranie opłat za nią :)

  • 4. Data: 2009-10-05 21:58:54
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    >
    > Teraz nagle przyslali poleconym (urgh, kolejka na poczcie) nowa karte
    > z czipem, nowym numerem i nowym kontem do wplat. Zielona jak kermit,
    Może to 2110? Jak masz od 100 lat, to zostałeś docenion wielce za
    lojalność i wznowiona będzie jedna na następne 100 :-P. No i czy stara
    zostanie zastrzeżona z powodu wydania nowej (nową chyba musisz aktywować
    BTW?).

    Przemek

  • 5. Data: 2009-10-05 23:03:52
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 5 Paź, 20:49, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Teraz nagle przyslali poleconym (urgh, kolejka na poczcie) nowa karte
    > z czipem, [...]

    Zaczęło się! Ciekawe kiedy zaczną wysyłać hybrydowe Maestro.

  • 6. Data: 2009-10-05 23:28:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > data waznosci styczen 2010. DZIESIEC!!!
    >
    > Ocipieli? Co kwartal beda mi polecony z karta przysylac?
    >
    > A jeszcze ma przyjsc druga przesylka z pinem...

    Oby jak najszybciej.
    Ja miałem problem z kartą kodów jednorazowych.
    W systemie co innego, na karcie co innego.
    Nie mogłem jej aktywować.
    Ponieważ to była 3 wpadka, po 12 latach powiedziałem papa.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 7. Data: 2009-10-06 10:16:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

> [...]
    > lojalność i wznowiona będzie jedna na następne 100 :-P. No i czy stara
    > zostanie zastrzeżona z powodu wydania nowej (nową chyba musisz

    Nowa niby mam aktywowac jak przyjdzie pin. I stara wtedy sie
    uniewaznia a pieniedze przeleja na nowe konto.

    Po co djkn nowe konto???

    MJ
    PS. Od 100 lat to nie, ale od 15. No nic, sentymenty precz.

  • 8. Data: 2009-10-06 12:58:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 20:49:29 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > data waznosci styczen 2010. DZIESIEC!!!
    >
    > Ocipieli? Co kwartal beda mi polecony z karta przysylac?

    Też dostałem taką kartę, ale u mnie termin jej ważności jest o miesiąc
    później i pokrywa się z terminem ważności starej karty.
    Bardziej mnie niepokoi nowy regulamin karty (nie chce mi sie go
    studiować) oraz fakt, ze bank zaprasza do siebie w celu podpisania
    aneksu do umowy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-10-06 13:03:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Bardziej mnie niepokoi nowy regulamin karty (nie chce mi sie go
    > studiować) oraz fakt, ze bank zaprasza do siebie w celu podpisania
    > aneksu do umowy.

    A to swoja droga. Wszystko sie idealnie zbiega w punkcie zwanym
    'rezygnacja'.

    MJ

  • 10. Data: 2009-10-06 13:14:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 15:03:47 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > A to swoja droga. Wszystko sie idealnie zbiega w punkcie zwanym
    > 'rezygnacja'.

    Ciekawe czy bedą zachęcać do zmiany decyzji? U mnie 3 razy (rezygnowałem na
    raty po kolei z linii kredytowej, karty i konta) nikt się nawet nie
    zainteresował czemu rezygnuję :). Ale to może dlatego, że to był dawny
    oddział BPH i wygladali na przyzwyczajonych.

    --
    Kojer