  • 1. Data: 2002-03-09 21:32:17
    Temat: Pekao i wyciągi (nie nowe bynajmniej ).
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Na ostatnim wyciągu wynikła mała niepewność co do tego, czy jedna z
    transakcji wypłaty z kasy nie została przypadkiem zaksięgowana podwójnie.
    No- chodzi o to, że mam jeden kwitek i w związku z tym mogę z pewnością przy
    jednej z nich postawić krzyżyk, a druga ?...No właśnie.
    Udałem się w związku z tym do mojej filii z nadzieją, że patrząc w komputer
    dysponentka poda mi godzinę i oddział w którym dokonałem wypłaty.
    Jakże byłem zaskoczony ;-) gdy poinformowano mnie, że transakcje w
    bankomacie to można zidentyfikować, ale kasowe, to już nie.
    I miła pani dodałe jeszcze, że mogę napisać o przedstawienie mi dowodu
    wypłaty kasowej, a potrwa to ok. miesiąca :-))
    Wniosek.
    Jeśli zobaczę jakieś nieścisłości na wyciągu, to chcąc je wyjaśnić nie
    wystarczy przyjść i się zapytać (to by było za proste)- za każdym razem
    trzeba pisać... no właśnie- prośbę, czy reklamację ?
    Ja nie twierdzę, że nie zrobiłem tej wypłaty, ale moje podejrzenie wzbudza
    brak kwitka- możliwe, że ten się gdzieś zawieruszył...
    Smutne jest tylko to, że trzeba pisać, a powinna wystarczyć tylko wizyta i
    już.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS
    Pisząc ten post właśnie sobie przypomniałem, że ten jeden raz odpowiedziałem
    "nie" na pytanie kasjerki, czy chcę potwierdzenie :-)), więc sprawa niby się
    skończyła dobrze, ale...
    No właśnie problem pozostaje, tym bardziej głupi, że te wypłaty działy się w
    obrębie tego samego oddziału- jedna w samym sercu ;-), a druga w filii innej
    miejscowości :-))