  • Data: 2003-04-11 22:35:06
    Temat: Pekao SA - wyciag z KK... ciekawostka
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    kazdego miesiaca tak kolo 5-6 dostaje wyciagi z kart - dzisiaj przyszly
    wyciagi oba i jakiez bylo moje zdziwienie gdy na obu byly 2 operacje -
    2.40 za zabezpieczenie transakcji i 0,00 za TEST SYSTEMU KONTROLA
    TRANSAKCJI.

    CKC zajelo 15 minut zanim mi zdolali wyjasnic o co chodzi: "To prosze
    Pana taki test, ktory sprawdza po jakim czasie widzimy transakcje w
    systemie".

    Tia - to moze jeszcze mi chca powiedziec, ze to nie jest online?
    Przeciez jest autoryzacja za kazdym razem (w PL place tylko MC).

    Pozdrawiam,

    P.S. Normalne wyciagi jeszcze nie przyszly - CKC mowi, ze to dlatego ze
    rozliczenie wypadalo na weekend wiec pewnie list juz idzie i jutro bede
    mial :)