  • 21. Data: 2007-03-08 14:05:21
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:esou9q$8cu$1@news.dialog.net.pl...

    > Wtedy nie można było mieć do eurokonta dostęp przez www - trzeba było
    > zakładać nowy czy tam przerabiać - dla mnie to było lekką paranoją, więc
    > wolałem mieć konto w banku gdzie aktywacja/deaktywacja kanałów dostępu
    > jest w miarę prosta.

    Wtedy żaden bank nie oferował dostępu do konta.
    pekao czy bardziej formalnie bank, który został przez pekao kupiony było
    pierwsze w tej dziedzinie.
    Warunek był jeden. Należało mieć konto w tym konkretnym oddziale, w CBE w
    Łodzi.
    Funkcjonalność jak na tamte czasy była spora, a pod względem bezpieczeństwa
    to do dziś co niektóre banki są daleko w tyle.

  • 22. Data: 2007-03-08 14:25:08
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:

> [...]
    > Funkcjonalność jak na tamte czasy była spora, a pod względem bezpieczeństwa
    > to do dziś co niektóre banki są daleko w tyle.

    Aż tak dawno to chyba nie było. Ale pamiętam na pewno, że powód
    wyprowadzki z pko-sa to brak dostępu przez www z posiadanego przez mnie
    eurokonta oraz na pewno kilometrowe kolejki w oddziale.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 23. Data: 2007-03-08 17:28:19
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    > Wtedy żaden bank nie oferował dostępu do konta.

    Wtrącę się nie proszony
    mbank był wcześniej niż telepekao
    Telepekao było osobno, działało nieciekawie, powoli.
    Też miałem ongiś konto w Pekao
    Dawno temu je zamknąłem. Już nie wspominają mi się tamte ceregiele.
    Nie pamiętałbym o tym banku, gdyby mi niedawno znowu nie przysłali karty
    maestro do nieistniejącego konta. Gdybym, pamiętał PIN, może bym cos wybrał
    w obcym bankomacie ?
    Kartę pociąłem i wyrzuciłem

  • 24. Data: 2007-03-08 18:03:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    lwh wrote:

    > Wtrącę się nie proszony
    > mbank był wcześniej niż telepekao
    mbank - listopad 2000
    eurokonto www - pisano o nim w 1999
    http://sunsite.icm.edu.pl/listserv/wa.cgi?A2=ind9912
    &L=ebank&F=lf&S=&P=539

    KJ

  • 25. Data: 2007-03-08 19:56:46
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > On nie robi wielkiego "halo" tylko informuje innych, którzy przeczytają a
    > będą chcieli mieć coś wspólnego z tym bankiem żeby się dobrze zastanowili.
    > W pierwszym poście nie widzę żadnych żali poza tym jak

    Eee no bez przesady. Tym sposobem odrzucisz wszystkie banki bo z każdym może
    byc jakiś potencjalny problem opisany w internecie. IMO Witek ma rację - to
    jest sprawa, którą załatwia się poprzez reklamację.

    > autor piszę dalej podjął kroki (ponowna wizyta w banku) w celu wyjaśnienia
    > i echo nikt nic nie wiem. On z małej sprawy nic nie robi co najwyżej Ty.

    No i pani sprawdziła w dokumentach księgowych że u niej jest OK. Co nie
    znaczy że mógł być "akiś błąd", który spowodował nie zapisanie wpaty na
    koncie klienta. TAka sytuacja najlepiej gdyby się nie zdarzyła ale błędy
    były w samym Martixie :) więc i w PEKAO SA też mogą (jak i w innym banku).

    > PS. Nie wyobrażam sobie bardziej trywialnej sprawy niż wpłacenie pieniędzy
    > na konto i zalogowanie się przez www i ich zobaczenie na nim - a jednak
    > pko sa potrafi i w tej materii zadziwić.

    Tu moze być innego rodzaju problem - wpłata została dokonana a nie ma zapisu
    na koncie i w onlajnach się nie pojawi.Albo też "Pani z okienka" wydrukowała
    fake'owate potwierdzenie wpłaty.

    Darek

  • 26. Data: 2007-03-08 20:52:13
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >dziś kasjerka na moją prośbę sprawdziła w "dzienniku" (cokolwiek miałoby to
    >znaczyć) prawidłowośc operacji i stwierdziła brak błędu przy wprowadzaniu
    >wpłaty, a ponadto odbyłem rozmowę telefoniczną z centrum rozliczeniowym
    >banku (sądzac po kierunkowym,- w Łodzi) gdzie poinforowano mnie, ze
    >pieniędzy na koncie nie ma i z oburzeniem (sic!!!) dalej dodano, ze mam
    >prawo interweniowac dopiero po 2 dobach .
    >A przypominam, ze wpłacałem pieniądze w jednym z warszawskich oddziałów
    >PeKaO na własne konto w tym samym banku!!!

    No, kurcze... a nie bylo to przypadkiem konto dolarowej karty VISA Classic?
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 27. Data: 2007-03-08 23:06:50
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Darek wrote:

    > Eee no bez przesady. Tym sposobem odrzucisz wszystkie banki bo z każdym
    > może byc jakiś potencjalny problem opisany w internecie. IMO Witek ma
    > rację - to jest sprawa, którą załatwia się poprzez reklamację.

    No widzisz zależy kto czego oczekuje. Według mnie wpłata środków na
    konto to podstawa. Mi np ostatnio wpłatomat pieniądze przyblokował na
    tydzień na dodatek nie moje i tym sposobem musiałem kombinować a to był
    piątek. Taka wpadka przesądziła o zmianie a jako, że na rynku mamy duży
    wybór nie widzę problemu. Tutaj jest jeszcze gorzej bo wpłata w okienku
    fizycznie u pracownika banku i co mamy sobie reklamację złożyć i czekać
    30 dni? A niby dlaczego? Przecież to śmiech na sali takie rzeczy powinny
    być załatwiane od ręki poza kolejnością.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 28. Data: 2007-03-08 23:15:07
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Użytkownik "Jurek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No, kurcze... a nie bylo to przypadkiem konto dolarowej karty VISA
    Classic?

    Owszem, było, ale do karty wydanej przez PeKaO SA i wyciągi której
    przysyłane sa przez PeKaO SA i z logo tego banku.
    To, ze błędu przy wpłacie nie było potwierdziło się, bo po 48 godz (a
    właściwie 50) pieniądze na koncie w koncu się pojawiły ..

    Tak się złozyło, ze mam konta w 6 bankach w Polsce., w tym 5 wydało mi swoje
    karty, różne, zarówno debetowe jak i kredytowe, płaskie i wypukłe., Visy i
    MC. Tylko w jednym z nich (PKO BP- Intelligo) zdarza się czasem (choć nie
    powinno), ze gdy wpłacałem gotówkę tuż przed 19-stą to pojawiały się one na
    koncie następnego dnia rano, a sciślej odnotowywana była ich wpłata, ale nie
    mogłem robic z nich użytku (przelewu)
    W pozostałych dostepne sa praktycznie natychmiast!
    A tu >2 doby!:-(

    PeKaO SA jest tu naprawde niechlubnym wyjątkiem!

    p47

  • 29. Data: 2007-03-08 23:38:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Aż tak dawno to chyba nie było.
    14 października 1998 rok. Jako pierwszy w tej części Europy.

    > Ale pamiętam na pewno, że powód wyprowadzki z pko-sa to brak dostępu przez
    > www z posiadanego przez mnie eurokonta oraz na pewno kilometrowe kolejki w
    > oddziale.

    A to fakt, kolejki w oddziałach (dużych) to koszmar tego banku.
    W małych oddzialikach jest jak najbardziej przyjemnie.

  • 30. Data: 2007-03-08 23:41:44
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "lwh" <...@v...pl> wrote in message news:esph3u$1tu$1@news.onet.pl...

    > Wtrącę się nie proszony
    > mbank był wcześniej niż telepekao

    chciałeś powiedzieć telepekao24.
    Bo telepekao i oddział elektroniczy był zanim w ogóle ktoś wypowiedział
    słowo mBank.

    > Telepekao było osobno, działało nieciekawie, powoli.

    Hmm, interesujące. A w jaki sposób zmierzyłes to powoli?
    Bo na ówczesne czasy to strony internetowe były proste i taka tez była
    strona pekao.
    To internet był wówczas powolny, a nie strona banku.