    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Paypal - logowanie dwustopniowe?
    Date: Fri, 16 Apr 2021 23:41:45 +0200

    Paypal też musi mieć wielostopniowe logowanie wg sPSD2?
    To już jest plaga, Allegro podobno też stosuje (bankiem jest)?

    Logując się zażądał silnego uwierzytelnienia. Jeszcze rok temu
    nie żądali, wystarczyło hasło.
    Dają wybór: a) przyślą kod SMS-em albo b) zadzwonią i trzeba
    będzie podać kod który za chwilę wyświetlą.

    Pytania:
    1. Ktoś przerabiał opcję b)? Z jakiego nr dzwonią i w jakich
    godzinach czynna usługa? Automat?
    2. Czy nr tel. był obowiązkowy w PP? Nie pamiętam czy podawałem
    a jeżeli tak to który - sprawdzenie po zalogowaniu...
    3. Ile razy można się pomylić?

    Z powodu totalitarnego przymusu rejestracji pre-paidów pozbyłem
    się większości numerów (tzn. nie pozbyłem, oni mi zablokowali,
    z pustymi kontami wprawdzie...).
    Wkurzające, że zmieniają zasady, które mogą uniemożliwić dostęp
    do konta.

    Arek