  • 1. Data: 2004-10-17 16:52:44
    Temat: wpłata w kasie~~przelew
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie, mianowicie jak wyglądałaby operacja , gdybym był posiadaczem
    rachunku bankowego(chodzi o Pekao sa) i chciałbym dokonać wpłaty w kasie
    zlecając tym samym, aby środki zostały wysłane przelewem na rachunek
    odbiorcy w innym banku, ale żeby środki te nie wpływały na mój rachunek?De
    facto chodzi, aby operacja ta nie była rejestrowana na moim rchunku.Czy fakt
    posiadania rachunku jest jednoznaczny z rejestrowaniem tej wpłaty i przelewu
    na inny rachunek?Wiem, że bank pobiera opłate za dokonanie wpłaty w okienku,
    gdy wchodzi w grę przelew na rachunek w innym banku, jak odnosiłoby się to
    do sytuacji, gdy jestem posiadaczem rachunku w tym banku, czy ta opłata też
    zostałaby pobrana?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-10-17 19:21:51
    Temat: Re: wpłata w kasie~~przelew
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał wrote:
> [...]
    > wpłaty w kasie zlecając tym samym, aby środki zostały wysłane
    > przelewem na rachunek odbiorcy w innym banku, ale żeby środki te nie

    Wówczas robisz wpłatę gotówkową na rachunek w innym banku.

    > De facto chodzi, aby operacja ta nie była
    > rejestrowana na moim rchunku.Czy fakt posiadania rachunku jest
    > jednoznaczny z rejestrowaniem tej wpłaty i przelewu na inny
    > rachunek?

    Tylko, jeśli tak zlecisz.
    Możesz się w ogóle nie przyznawać, że masz konto w Pekao i od razu zlecić
    zrobienie wpłaty na inny bank.

> [...]
    > gdy wchodzi w grę przelew na rachunek w innym banku, jak odnosiłoby
    > się to do sytuacji, gdy jestem posiadaczem rachunku w tym banku, czy

    Jak sobie stryjenka życzy :]

    Zlecasz wpłatę na swój ROR i przelew - płacisz za przelew z konta.
    Zlecasz wpłatę gotówkową na inny bank - płacisz inną stawkę (sprawdź na
    stronie Pekao). Zwróć uwagę na rodzaj rachunku odbiorcy (osobisty, czy
    gospodarczy) - może to mieć znaczenie przy pobieraniu opłaty.
    Przy wpłacie gotówkowej nikt nie sprawdza danych ani tożsamości
    wpłacającego, o ile suma jest mniejsza niż równowartość 10 000 EUR.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!