    Date: Fri, 18 Jun 2010 22:59:46 +0200
    From: Oli <O...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PayPal - opłaty

    Mam coś kupić w USA. W sklepie informacja płać PayPalem.
    Przeczytałem juz wszystko o założeniu konta i sposobach zasilenia go ze swojego
    rachunku bankowego ( nie
    używam KK).
    Przeczytałem tez o opłatach. Wolę jednak upewnić się, czy ten fragment dobrze
    interpretuję.

    A tam pisze zakup - bezpłatnie. Zostaje jeszcze opłata transgraniczna 1.0% ( a w
    ramach UE 0%). Kurcze to na
    czym oni zarabiają ( biorą od sklepu ?), albo czegoś nie doczytałem?

    Dziwne jest również zdanie "Mogą obowiązywać także inne opłaty, niepobierane przez
    system PayPal ani
    nierealizowane za pośrednictwem tego systemu". Domyślam się, ze może to dotyczyć
    jakiś dodatkowych opłat w
    samym sklepie ?, oooo.. a może też takie cuda jak cło i VAT ?!.

    Pozdrawiam,

    --
    Oli