  • Data: 2003-02-18 11:22:02
    Temat: Pamiętliwe CKC Pekao SA
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak powszechnie wiadomo pobierając pieniądze z bankomatu
    można podać 3 razy błędnie PIN. Przy trzecim błędnym razie
    bankomat może "połknąć" kartę. Dzisiaj dowiedziałem się,
    że pod tym względem CKC Pekao SA jest wyjątkowo pamiętliwe.
    Licznik błędnych prób jest zerowany tylko na prośbę pracownika banku.
    Czyli np. dziś mylimy się raz, za cztery miesiące drugi raz, a np. za rok tr
    zeci
    i... wtedy bankomat zatrzymuje kartę (czyli w tym wypadku po pierwszym
    błędnym PINie w "sesji")...
    Można się czasem zdziwić nie wiedząc o tym...

    Jak jest w innych bankach tego nie wiem...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex