  • 11. Data: 2009-06-13 20:50:44
    Temat: Re: [PRESS] Doradca z Euro Banku podejrzany o kradzież 121 tysięcy zł z konta zmarłego klienta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Tak... prosze bardzo o to ten fragment...
    >
    > "Ustalono, że jako pracownik banku za pomocą loginu, hasła i tokenu
    > (urządzenia elektronicznego do uwierzytelniania transakcji) miał dostęp
    > do systemu i konta klienta."
    >
    > Czy wynika z niego, ze to konto internetowe? Tokeny sa uzywane do
    > uwierzytelniania logowania, ale nie tylko przez klientow. Ja np. mam
    > token do logowania sie do VPNa.
    >
    > MK

    czy konta nieinetrnetowe w eurobanku maja logowanie z tokenem????

    Szczerze mowiac jak jestem czasem w eb to nie zauwazylem, zeby
    pracownicy potrzebowali czegos innego niz moj dowod osobisty, zeby
    zalogowac sie jako pracownik na moje konto w celu wykonania zleconej
    operacji.

  • 12. Data: 2009-06-13 21:01:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > czy konta nieinetrnetowe w eurobanku maja logowanie z tokenem????

    A gdzie jest napisane, ze logowal sie na konto klienta?

    > Szczerze mowiac jak jestem czasem w eb to nie zauwazylem, zeby pracownicy
    > potrzebowali czegos innego niz moj dowod osobisty, zeby zalogowac sie jako
    > pracownik na moje konto w celu wykonania zleconej operacji.

    Bo zapewne polaczenie VPN nawiazywane jest przed odpaleniem 'systemu'
    sluzacego do obslugi klienta.
    A tak z ciekawosci... Zagladales co jeszcze poza skanerem trzymaja w
    szufladzie?

    MK

  • 13. Data: 2009-06-14 20:59:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 13 Jun 2009 23:01:08 +0200
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Bo zapewne polaczenie VPN nawiazywane jest przed odpaleniem 'systemu'
    > sluzacego do obslugi klienta.
    > A tak z ciekawosci... Zagladales co jeszcze poza skanerem trzymaja w
    > szufladzie?

    Mają tylko skaner, bo ostatnio zaglądałem ;)
    Ale mają na szykajach na smyczy takie szare coś, wydaje mi się, że to
    jest token/klucz do uwierzytelniania się do dostępu do systemu.

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-06-15 10:26:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 22:59:25 +0200, xbartx napisał(a):

    > Ale mają na *szykajach* na

    *szyjach* miało być oczywiście

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-06-22 19:53:26
    Od: marcin kolek <m...@g...com>

    On 13 Cze, 17:33, Darek <t...@j...pl> wrote:
    > Witam,
    > link do artykułuhttp://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID
    =/20090613/SLUPSK/196751508

    tak sie sklada, ze jestem bardzo blisko tej sprawy. pracownik nie jest
    idiota, ktos sie posluzyl jego komputerem, aby z jego stanu ukrasc ta
    karte. ale wszystko bedzie opisane, jak zakonczy sie postepowanie
    przygotowawcze. nalezy cierpliwie czekac, az prokuratura zrobi swoje,
    wowczas wszystko opisze dokladnie.

  • 16. Data: 2009-06-24 13:25:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W 2017 r. ?