  • 31. Data: 2003-10-14 08:41:21
    Temat: Re: POMOCY weksel na 100000
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr <p...@t...pl> writes:

    > Obawiam się że wątpię :) To jest firma windykacyjna. To tak jakbyś
    > poskarżył się na komornika że Cię nęka (nie wnikając słusznie czy nie)

    Komornik jest urzednikiem panstwowym i mimo tego nie moze dzialac bez
    wyroku sądu.
    Firma windykacyjna nie ma wiekszych od komornika (ani dowolnej innej firmy)
    uprawnien.

    Jesli chca isc do sądu, to nie widze problemu - tyle ze oni (niezaleznie
    od tego, co pisza) do sądu isc nie chca - mimo ze im (a takze wielokrotnie
    Cyfrze) to juz proponowalem.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 32. Data: 2003-10-14 08:42:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr <p...@t...pl> writes:

    > Kruk Systemy Inkaso. Też to już przerabiałem jako wątek poboczny
    > wcześniej opisanego. Jedyny możliwy kontakt to telefoniczny. Miły
    > sympatyczny głosik powiedział że mam natychmiast zapłacić 270 zł to
    > odwołają :) wyrok sądu nakazujący zapłatę. Potem powiedziano mi że mój
    > dług wystawią na internetową giełdę długów z podaniem imienia, nawiska
    > i adresu (mają coś takiego na swojej stronie). Zaproponowałem że jak
    > są tacy pewni siebie i żeby ich koszty sądowe nie zjadły to niech
    > pominą sąd i zrealizują weksel.

    To cos podobnego, tyle ze mojego weksla nie maja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH