  • 11. Data: 2002-02-07 13:33:37
    Temat: Re: PLN czy PLZ
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA
    htm (PLN)

    > Debilizm - jaki on kurde nowy zloty?
    > wprowadzili to teraz tak sie uzywa - ale zgodnie z regula innych krakjow
    > pwinno byc tak jak kiedys bylo PLZ

    widocznie nie pamietasz starych skoro nic ci nie mowi pojecie "nowy"
    dobrze by bylo zarabiac miliony tak jak dawniej a wydawac teraz ;-)))
    Nie dyskujemy o tym jak powinno byc tylko informujemy jak jest
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-02-07 18:38:07
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    ani jedni ani drugie - jak mnie pamięć nie myli w ustawie o denominacji jest
    mowa o "złotym" a nie żadnym nowym czy nowszym. Wszystkie PLN, PLZ to
    kwestia umowna. Oficjalnie polską walutą jest "złoty"

    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

    --------------------------------

  • 13. Data: 2002-02-07 19:11:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "stempelek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mowa o "złotym" a nie żadnym nowym czy nowszym. Wszystkie PLN, PLZ to
    > kwestia umowna. Oficjalnie polską walutą jest "złoty"

    oficjalnie walutą wielkiego brata jest DOLAR czyli $ a nie jakiś tam USD
    a sprobuj tak w banku na asygnacie wplaty walutowe napisac ;-))
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-02-07 19:27:16
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "stempelek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mowa o "złotym" a nie żadnym nowym czy nowszym. Wszystkie PLN, PLZ to
    > kwestia umowna. Oficjalnie polską walutą jest "złoty"

    Przeczytaj ponownie pytanie.
    Poszukaj w słowniku co znaczy skrót.
    Ustawa może sie powoływać na ISO
    ale ISO naszych ustaw przestrzegać nie będzie.

    Standard, to umowa i umówiono się na zasady oznaczania walut.
    Według tych zasad "dla świata" obecny skrót złotego to PLN.

    BAH

  • 15. Data: 2002-02-07 20:08:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 16. Data: 2002-02-07 20:31:58
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > zł

    Podstawa prawna?
    :-)

    M.

  • 17. Data: 2002-02-07 22:54:55
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Dla _świata_, nie dla Polaków. Spróbuj napisać to "ł" zagranicą. ;-)))

    Pzdr,
    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|