  • 11. Data: 2003-07-11 11:00:43
    Temat: Re: PKO wzmocni Inteligo
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bem49j$fks$1@inews.gazeta.pl...
    > Wtedy, gdy to bedzie mialo sens, na razie Inteligo jest za slabe.

    ja tam do inteligo nie przejde...

  • 12. Data: 2003-07-11 11:04:55
    Od: k...@w...pl

    > No widzisz i sie grubo mylisz. Przedpiszca bylem ja i nie zauwazylem bys
    > sie do mnie dostosowal.
    :)

    > Poza tym korzystam z Inteligo i problemow z
    > jakoscia nie widze. Dziwne nie?

    To ze Ty nie widzisz to wcale nie dziwne o czym pisalem wczesniej... :)

  • 13. Data: 2003-07-11 11:13:20
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik k...@w...pl napisał:

    > To ze Ty nie widzisz to wcale nie dziwne o czym pisalem wczesniej... :)

    Ble. Ale nie martw sie, mbank i tak zondzi,
    Bartek

  • 14. Data: 2003-07-11 11:20:00
    Od: k...@w...pl

    > Ble. Ale nie martw sie, mbank i tak zondzi,
    > Bartek

    No juz Amra pisal ze Ynteligo zondzi i ja mu wierze :)
    A tak przy okazji czy te nie masz czasem nic wspolnego z niejakim
    minikiem ? :))) Nie sledzilem za bardzo wtedy grupy (dawno to bylo) ale z tego
    co pamietam to tez tzw szalikowiec byl...

  • 15. Data: 2003-07-11 11:21:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > No juz Amra pisal ze Ynteligo zondzi i ja mu wierze :)

    Ja też :-)

    > A tak przy okazji czy te nie masz czasem nic wspolnego z niejakim
    > minikiem ? :))) Nie sledzilem za bardzo wtedy grupy (dawno to bylo)
    > ale z tego co pamietam to tez tzw szalikowiec byl...

    ROTFL ! Bartol się już tu zarzekał, że nie jest minikiem - ale kto go tam
    wie ;-) Bartol vel minik - przyznaj sie wreszcie :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-07-11 11:36:50
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ja też :-)

    Eeeeeeee, on sie tylko pomylil :-P

    > ROTFL ! Bartol się już tu zarzekał, że nie jest minikiem - ale kto go tam
    > wie ;-) Bartol vel minik - przyznaj sie wreszcie :-)

    Kurde, no normalnie no gdybym no mial rozdwojenie kurde jazni, to moze
    bym normalnie no nie wiedzial, no ze ten drugi ja, to normalnie kurde
    minik, no. No ale normalnie, to ja calkiem normalny jestem.

    Poza tym nie przyznam sie, bo jestescie malej wiary, wiec to nie ma
    sensu. Ale chyba bede musial poczytac archiwum i zobaczyc, co ten minik
    wypisywal, ze tak dobrze go pamietacie i wspominacie przy kazdej
    mozliwej okazji.

    Bartol

  • 17. Data: 2003-07-11 11:50:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Damian wrote:
    > ja tam do inteligo nie przejde...

    Kto mowi, zeby do nich przejsc na stale?
    ale jak maja jakis dobry produkt - to trzebna korzystac.
    Przykladowo - uwazam, ze mBankowe fundusze sa bardzo OK i nawet jesli
    cos ktos ma do samego mBanku, to ten ich produkt jest bardzo ok.
    Podobnie - jak to Tensor zauwaza - to, ze oferta KB jako taka jest
    raczej srednia, to nie powinno nas to zniechecac od brania tam kredytu
    mieszkaniowego.

    I tylko jesli w Inteligo np. bedzie mozna kupowac obligacje na
    _konkurencyjnych_ warunkach (to znaczy tak jak kiedys w Pekao SA) - no
    to co? Ja moge napisac, ze bede jednym z pierwszych ktorzy tak by
    kupowali :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 18. Data: 2003-07-11 12:33:44
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bem83v$daf$1@news.onet.pl...
    > Kto mowi, zeby do nich przejsc na stale?
    > ale jak maja jakis dobry produkt - to trzebna korzystac.

    dokladnie tak,
    ja mam combo z epkobp i lukasa, mbank dla ekarty interii zalozylem ale
    interia wycofala sie ze znizek i po jednej transakcji zarasta mchem

> [...]
    > _konkurencyjnych_ warunkach (to znaczy tak jak kiedys w Pekao SA) - no
    > to co? Ja moge napisac, ze bede jednym z pierwszych ktorzy tak by

    no tak, ale jako student bylo mnie stac na obligacje...hmm te czasy 16% w
    skali roku..
    no a jako juz mgr inz za bardzo mnie nie stac , no ale pewnie sie to kiedys
    zmieni

  • 19. Data: 2003-07-11 13:15:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    11 Jul 2003 12:22:37 +0200, w
    <4...@n...onet.pl>, k...@w...pl napisał(-a):

    > Staralem sie dostosowac do przedpiszcy i jak widac trafilem w 100% :)
    > O slawetnej "jakosci" Inteligo/PKO chyba wszyscy juz wiedza (no prawie
    > wszyscy :) wiec nie ma sensu po raz kolejny poruszac tej kwestii...

    A jednak chętnie bym się dowiedział... można prosić fachowca? ;>

  • 20. Data: 2003-07-12 06:56:03
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    k...@w...pl wrote:
    [...]

    > Staralem sie dostosowac do przedpiszcy i jak widac trafilem w 100% :)
    > O slawetnej "jakosci" Inteligo/PKO chyba wszyscy juz wiedza (no prawie
    > wszyscy :) wiec nie ma sensu po raz kolejny poruszac tej kwestii...

    A tu Cie nie rozumiem. Inteligo jest może nieatrakcyjnye
    (price/performance :-) ) ale problemów z jakością w sensie błedy w
    oprogramowaniu, w procedurach chyba nie ma.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)