  • 1. Data: 2002-11-12 21:54:52
    Temat: PKO obniża oprocentowanie ... kredyt w ROR już tylko 15% :)
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    PKO Bank Polski obniża od 12 listopada oprocentowanie kredytów i depozytów.
    Jest to efekt analiz przeprowadzonych przez bank w związku z obniżeniem stóp
    procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.

    http://www.pkobp.pl/herold/_oproc19.xml?id=1

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-11-13 15:21:30
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jest to efekt analiz przeprowadzonych przez bank w związku z obniżeniem stóp
    > procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.

    Zauwazcie, że kredyty nieszkaniowe udzielone przez PKOBP przed 15 czerwca 1999
    są oprocentowane (juz po obniżce) w granicach 10,40-10,90%, podczas gdy
    oprocentowanie aktualnie udzielanych kredytów mieszkaniowych przez inne banki
    jest tylko trochę wyższe niż 8 %. Straszny wyzysk i zupełnie nie rozumiem
    dlaczego Ci, którzy je wzieli nie zrezygnują z "usług" PKOBP.

  • 3. Data: 2002-11-13 22:01:36
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

> [...]
    > jest tylko trochę wyższe niż 8 %. Straszny wyzysk i zupełnie nie rozumiem
    > dlaczego Ci, którzy je wzieli nie zrezygnują z "usług" PKOBP.

    kiedys zapytalem o to znajomego (wielo-letni staz w pkobp) - w sumie
    doszlismy tylko do takiego wniosku - ze to jest "nowa tradycja"
    :-)
    serio to oni nie wiedza dlaczego :) ciagle zyja w krainie ii
    rzeczypospolitej w ktorej nie zmienialo sie banku jak rekawiczki
    :-)
    jestem pewien, ze zarowno pko-bp jak i to sa - moga sobie pozwolic na prawie
    dowolne dojenie swoich ofiar - bo one (owe ofiary) nie zmienia konta z
    powodu czystej niewiedzy i nieswiadomosci oraz z powodu "nowej tradycji"
    :-)))))
    ps
    swoja droga - to modny zwrot "nowa tradycja" ale co on oznacza :-)))))))) to
    taka "czysta zywa wełna" i "woda na młyn odwetowców" ? :-)))))) faktem jest,
    że pozbawia mnie ten zwrot wszelkich argumentów :-)

  • 4. Data: 2002-11-13 22:44:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > dowolne dojenie swoich ofiar - bo one (owe ofiary) nie zmienia konta z
    > powodu czystej niewiedzy i nieswiadomosci oraz z powodu "nowej tradycji"

    Tak jest - w istocie.
    Tyle, ze dotyczy pewnego (ale jakze szerokiego ;) segmentu klientow.
    Jednak jak sobie wyliczyli jeden VIP to 13 masowcow.
    A obsluga masowa jednak kosztuje - bo zysku zadnego, a przylazi toto jak
    stonka, wykorzystuje bankomaty i tak dalej i tak dalej.
    Dlatego tez PKO BP kupil Inteligo - bedzie to osobny brand przy PKO BP - i
    bedzie mozliwe zaoferowanie konklurencyjnych warunkow dla posiadaczy tych
    kont.

    BTW Tak sobie dzisiaj myslalem nad ePakietem. W placowkach nie ma
    praktycznie zadnej obslgi tego typu konta (jak juz jest to zwielkimi
    problemami - o czym tutaj wielkotnie byla mowa), VC nie daja - to tak sie
    zastanawiam - co niby ma mnie sklonic do skorzystania z ich srebrnego albo
    zlotego konta (abstrachujac od tego, ze hehehehe musialbym miec na to kase
    ;)
    Sama Pl@neta? Nie - w porownaniu z innymi - do niczego. VE z darmowymi
    wyplatami? - no tak, ale w srebrnym pakiecie jej nie ma.
    Osobisty opiekun? - a kto to jest?

    Reasumujac - nie ma kompletnie nic - w odroznieniu od typowych kont
    studenckich - place polowe stawki itp - ale obsluge mam taka sama....

    Reasumujac - za diabla nie wiem po co im ten produkt - jako darmowa reklama
    troche za drogie?? (bo trzeba przyznac czesto wygrywa to konto w rankingach)

  • 5. Data: 2002-11-14 09:44:58
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> [...]
    > mieszkaniowych przez inne banki jest tylko trochę wyższe niż 8 %.
    > Straszny wyzysk i zupełnie nie rozumiem dlaczego Ci, którzy je wzieli

    Może się nie opłaca?
    Prowizja za wcześniejszą spłatę zje tę różnicę.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 6. Data: 2002-11-16 11:14:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > Może się nie opłaca?
    > Prowizja za wcześniejszą spłatę zje tę różnicę.

> [...]
    Ta prowizja nie przekracza jednak 2%. A poza tym oprocentowanie na stawce WIBOR
    całkowicie uniezależnia Cię od Banku. Poza tym praktyki w naszych bankach (w
    szczególności w PKOBP)są następujące. Jak WIBOR maleje, to stawka bazowa nie
    zmienia się, jak WIBOR rośnie to stawka bazowa rośnie. Stąd prosty wniosek brać
    kredyty oparte o stawki rynku międzybankowego a nie o stawki bazowe
    poszczególnych banków.