  • 1. Data: 2002-11-12 22:21:14
    Temat: Lokata do 7-14 dni. - który bank najlepszy.
    Od: k...@p...onet.pl

    Interesuje mnie w którym banku będę mógł zarobić jak najwięcej, chociaż wiem że
    mało, ale zawsze pare groszy więcej się przyda. Kwota do 3-4tysiecy. Czas
    lokaty do 14 dni, najwyzej 21.

  • 2. Data: 2002-11-12 22:47:25
    Temat: Re: Lokata do 7-14 dni. - który bank najlepszy.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Interesuje mnie w którym banku będę mógł zarobić jak najwięcej, chociaż
    wiem że
    > mało, ale zawsze pare groszy więcej się przyda. Kwota do 3-4tysiecy. Czas
    > lokaty do 14 dni, najwyzej 21.

    Uu - jak nie w banku w ktorym trzymasz te pienadze ,to chyba szkoda twojego
    czasu wydaje mi sie...

  • 3. Data: 2002-11-12 23:02:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > wiem że
    >
    > Uu - jak nie w banku w ktorym trzymasz te pienadze ,to chyba szkoda twojego
    > czasu wydaje mi sie...

    O-oł.

    chodziło mi o kwotę 30-40tyś. Ale gafa ;)

  • 4. Data: 2002-11-13 18:22:18
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Optymistycznie patrzac to bedzie jakies 80 zl
    http://banki.onet.pl/2,rachunki.html?column=strona_w
    ww

    Pzd Travis
    --