  • 41. Data: 2005-03-17 14:26:19
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dlaczego? Przecież cała ta dyskusja toczy się na temat tego, że tak
    > właśnie nie jest.
    >
    > W scenariuszu 2 było właśnie założenie, że kod nie staje się ciągiem
    > bezwartościowym.

    No OK, bo tu nie bank o niego zapyta,
    ale przy 'man in the middle' żaden kod Cię nie zabezpieczy,
    czy pytany raz, czy kilka, czy ze zdrapki, czy z tokena,
    przy tokenie haker będzie miał tylko mniej czasu ...
    Ale w każdym innym przypadku,
    wyłuszczony przeze mnie sposób
    byłby chyba rozwiązaniem optymalnym?

  • 42. Data: 2005-03-17 21:42:02
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    S.T. napisał(a):

    > No OK, bo tu nie bank o niego zapyta,
    > ale przy 'man in the middle' żaden kod Cię nie zabezpieczy,

    Wcale tego nie pisałem. Chodziło mi o możliwość szybszego zorientowania
    o niezgodności się PO nieautoryzowanym użyciu kodu.