eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - przelew zrealizowany, a błędny numer konta › PKO BP - przelew zrealizowany, a błędny numer konta
  • Data: 2003-08-04 14:06:56
    Temat: PKO BP - przelew zrealizowany, a błędny numer konta
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    ostatnio mam problem z przelwami na konto w PKO BP. Wracają one z adnotacja
    w tytule przelewu "NIEPRAWIDŁOWY FORMAT RACHUNKU".
    Przelew wystawiony z mBanku jest prawidłowo wykonywany (potwierdzenie), a
    numer r-ku odbiorcy poprawny w formacie 12401431751XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.
    Początkowo myślałem, że problemem były znaki "/" w treści.
    Ktoś ma pomysł gdzie tkwi problem ?
    pzdr. w.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1