    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 25 Nov 2015 00:28:21 -0800 (PST)
    Subject: PBS Ciechanów
    From: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    W kontekście Wołomina, mam pytanie o Wasze przemyślenia dotyczące Ciechanowa. PBS ma
    historię dłuższą nawet niż SK Bank,ale... Z tego co wiem też dostaje regularne
    zalecenia od KNF, bodajże miesiąc temu rada nadzorcza wywaliła na zbity ryj prezesa,
    bo nie realizował zaleceń, a głównie marnował środki na samochody i rauty.
    Zabezpieczeniqla kredytów, wedle skompych informacji prasowych i komentarzy pod nimi,
    mogą być równie kiche, jak w Wołominie.

    Czy są tu osoby, które trzymają tam depozyty i czy możemy podyskutować o kondycji
    tego banku? Czy istnieją publicznie dostępne dokumenty na temat działalności tego
    banku? Jak ocenić jego kondycję? Jak my możemy to zrobić powierzając mu środki? Bo
    jak pada SK Bank to czytam komentarze, że nikt nie sprawdzał gdzie lokuje i lokujący
    są sobie winni. To zapraszam tych krytykantów do przedstawienia mi wiarygodnej
    informacji o kondycji PBS Ciechanów.