  • Data: 2006-04-01 19:00:52
    Temat: Orange
    Od: "Dixi51" <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć. Mam następujący problem:
    Kilka lat temu miałam abonament w Idei na dwa telefony. Wynikły
    problemy finansowe i nie płaciłam rachunków jakiś czas. Oczywiście
    zerwali umowę abonamentową i dodatkowo nałozyli karę za zerwanie
    umowy 1000zł. Jednak dogadałam się z Ideą w ten sposób że
    ureguluję niezapłacone rachunki a oni odstąpią od tej kary 1000zł.
    Ostatnia wpłata zaległego rachunku była 02.11.2001r. Sprawa
    zakończyła się tym że zostałam poinformowana, że konto mam
    zupełnie czyste.
    Przed świętami w grudniu 2005r. robiąc porządki powyrzucałam
    wszystkie dowody wpłaty, gdyż uznałam że to już się nie przyda.
    W styczniu 2006r chciałam wziąć w Orange telefon na abonament.
    Okazało się że mam dług w wysokości 1000zł. po paru dniach
    przysłano mi pismo od firmy EOS KSI Polska sp. z o.o., która okazało
    się że kupiła dług od Orange i mam do spłacenia 1708,33 (dług +
    odsetki + koszty)
    dzwoniąc do orange dowiedziałam się że dług sprzedali w grudniu
    2005r w kwocie 1000zl gdyż nie naliczali od tego odsetek. Zaś
    dzwoniąć do EOS oni twierdzą że Orange naliczyli odsetki i to
    orange wyjasni mi skąd wzięła się ta kwota.

    Mam pytanie: czy po tylu latach mogą się domagać zapłaty "długu",
    czy mogą naliczać odsetki.
    Co zrobić skoro ani Orange ani EOS nie wie skąd się wzięła ta
    kwota (dotyczy odsetek). jedni wysyłają mnie dop drugich i odwrotnie.
    czy może ktoś miał podobną sytuację?
    Pomóżcie; podpowiedczie ci moge zrobic w tej sytuacji aby tego nie
    płacić.