  • 1. Data: 2009-09-22 15:19:04
    Temat: Oprocentowanie wkładu
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Które banki dają wyższe oprocentowanie wkładu od Alior Bank. Interesuje
    mnie głównie wkład półroczny, 10 tys. pln. Założyłem w Aliorze konto,
    wpłaciłem pieniądze i kilka dni po tym Alior obniżył oprocentowanie wkładu.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2009-09-22 15:46:27
    Temat: Re: Oprocentowanie wkładu
    Od: " lokatybezbelki" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    szukaj lokat bez podatku Belki tj. bez belkowych np. Open Finance, Eurobank.

    Pozdrawiam.
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 3. Data: 2009-09-23 07:11:42
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 17:19, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > mnie głównie wkład półroczny, 10 tys. pln. Założyłem w Aliorze konto,
    > wpłaciłem pieniądze i kilka dni po tym Alior obniżył oprocentowanie wkładu.

    <http://www.oprocentowanielokat.pl/index.php?
    waluta=0&kwota=10000&okres=6M&oprocentowanie=0>