  • 1. Data: 2009-09-22 11:05:46
    Temat: Re: jak to jest z tymi sesjami
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h9a7to$mgl$1@inews.gazeta.pl

    > http://www.money.pl/banki/elixir/
    > przychodząca sesja mbank 12:00, kasa na koncie po 13:00
    > jaki sens ma ta tabelka, skoro zawiera dane wewnętrzne banku

    Kasa jest w mBanku o 12, ale jak się pojawi na koncie to trochę czasu minie.
    Nie wiem od czego to zależy (systemy przeciążone, czy co?) ale raz pieniądze
    przychodzące pierwszą sesją widzę już na koncie np. kilka minut po 12, innym
    razem po 30 minutach...

  • 2. Data: 2009-09-22 14:09:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 13:05:46 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > raz pieniądze przychodzące pierwszą sesją widzę już na koncie np. kilka
    > minut po 12, innym razem po 30 minutach...

    Potwierdzam. Ostatnim razem pojawiły się dopiero gdzieś 13.20 albo i
    lepiej, natomiast przedostatnim były zaraz po 12.00 już dostępne.

    Xenocide