  • 1. Data: 2002-05-08 05:42:14
    Temat: Citidirect - czy to dziala ?
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Dzien dobry,
    Czy Citionline padlo od wczoraj, czy tylko u mnie nie dziala ?

  • 2. Data: 2002-05-08 05:46:51
    Temat: Re: Citidirect - czy to dziala ?
    Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bakula" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Dzien dobry,
    > Czy Citionline padlo od wczoraj, czy tylko u mnie nie dziala ?

    U mnie działa bez zarzutu - sprawdzałam przed chwilką.
    ---
    Magda

  • 3. Data: 2002-05-08 21:38:55
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    CitiOnline czy CitiDirect? To sa dwa oddzielne systemy - jeden dla klientow
    indywidualnych (CitiOnline) a drugi korporacyjnych (CitiDirect).

    Powiem tylko tyle - pomysl z uzyciem Javy byl du^H^H^H i de^H^H^H^H^H !

    Ksiegujac transakcje trzeba za kazdym czekac dobre pare chwil (applet ...) -
    nie mowiac juz, ze logowanie trwa dobre 2 minuty (przy naprawde szybkim
    laczu - serwery sa w NY).

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn