    From: "Pirania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Oplata za wyplate gotowki
    Date: Tue, 1 Apr 2003 09:59:18 +0200

    Mam ROR w BzWBK I/o Poznan, dzis z wyciagu dowiedzialem sie ze pobrano
    oplate (3PLN) za wyplacenie pieniedzy w kasie (wyplacalem w odziale w ktorym
    mam rachunek).
    Za prowadzenie konta place 11 PLN na miesiac. Uwazam ze to skandal!!!
    Slyszalem iz jest jakas podstawa prawna ktora zabrania bankowi na pobieranie
    takich oplat.
    Czy moge prosic o wypowiedzi w tej kwesti tylko prosze nie mowic zebym
    zmienil bank i ze podpisywalem regulamin(umowe) i zgodzilem sie na taki
    chaniebny proceder.
    A konto mam w tym banku od 5 lat i poraz pierwszy sie stym spotkalem.