  • 1. Data: 2011-03-28 22:01:14
    Temat: Oferta dla Ciebie - mBank
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    Czy miesliscie tak, ze dostaliscie np. oferte kredytu ktora miala byc wazna
    do 6 kwietnia,
    zgladam dzisiaj na konto a oferta zniknela, fakt ze wisiala juz ze dwa
    tygodnie, ale mialo byc do 6 kwietnia.
    Ktos steruje tymi ofertami, czy pojawiaja sie tak ze to komputer losuje.
    Wczesniej mialem oferte rowniez kredytu tyle ze na 2 nizsza kwote.
    Jakie sa w ogole rodzaje ofert?
    Czy poza kredytami w tej ofercie mozna znalezc np. podwyzszenie limitu na KK
    lub w kredycie odnawialnym?

  • 2. Data: 2011-03-28 23:32:02
    Temat: Re: Oferta dla Ciebie - mBank
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-29 00:01, pilusia pisze:
> [...]
    > Jakie sa w ogole rodzaje ofert?
    > Czy poza kredytami w tej ofercie mozna znalezc np. podwyzszenie limitu na KK

    Zobacz czy ten kredyt nie bylby korzystniejszy
    http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kred
    yt-gotowkowy.asp

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-03-29 05:19:45
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "pilusia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy miesliscie tak, ze dostaliscie np. oferte kredytu ktora miala byc
    > wazna do 6 kwietnia,
    > zgladam dzisiaj na konto a oferta zniknela, fakt ze wisiala juz ze dwa
    > tygodnie, ale mialo byc do 6 kwietnia.

    Nie.

    > Ktos steruje tymi ofertami, czy pojawiaja sie tak ze to komputer losuje.
    > Wczesniej mialem oferte rowniez kredytu tyle ze na 2 nizsza kwote.

    Na podstawie wlasneg doswiadczenia, obstawiam szympansa.

    > Jakie sa w ogole rodzaje ofert?

    Nowy KO, nowa KK, gotowkowy...

    > Czy poza kredytami w tej ofercie mozna znalezc np. podwyzszenie limitu na
    > KK

    Nie spotkalem sie - o to mozna zawnioskowac przez Wnioski.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 4. Data: 2011-03-29 15:05:35
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent pilusia nadaje:

    > Czy miesliscie tak, ze dostaliscie np. oferte kredytu ktora miala byc
    > wazna do 6 kwietnia,
    > zgladam dzisiaj na konto a oferta zniknela, fakt ze wisiala juz ze dwa
    > tygodnie, ale mialo byc do 6 kwietnia.

    Kiedy wziąłem KK z Oferty to uniknęła z oferty i jak na razie kolejna
    nowa się nie pojawiła.

  • 5. Data: 2011-03-30 17:34:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie spotkalem sie - o to mozna zawnioskowac przez Wnioski.

    A ja tak - mam dosc nieregularne wplywy (dzialalnosc gospodarcza - czasem
    przeleam wieksze kwoty z mBiznes Konta na rachunki osobiste, bo nie oplaca
    sie przelewac czesto malych kwot), wiec od czasu do czasu miewam takie
    propozycje.
    Bywalo, ze i 80 tysiecy mi chcieli "dac" (przy kredycie na 5 lat - krotszy
    kredyt, nizsza kwota) a w innych miesiacach proponowali 3 tysiace (rowniez
    przy 5-letniej splacie).

    Pozdrawiam
    SDD