  • 1. Data: 2011-03-28 22:12:13
    Temat: Darmowe debetówki - gdzie?
    Od: g...@o...pl

    Które banki oferują na stałe darmowe debetówki z darmowym kontem bez żadnych
    warunków?

    Mbank, Open Online (+Open Finans) chyba, co jeszcze? Jak jest teraz z darmową
    obsługą debetówki w Polbanku (mam np. darmowe konto słabo oszczędzające, z
    miesięczną kapitalizą, z którego nie korzystam)?

    Nie chodzi o to, że dobiła mnie podwyżka o ponad 100% w EB, dobiło mnie
    wcześniej coś innego, a zacznę od tej debetówki ;)

  • 2. Data: 2011-03-29 02:52:13
    Temat: Re: Darmowe debetówki - gdzie?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    glaukonWYTNIJTO@oppl wrote:
    > Jak jest teraz z darmową
    > obsługą debetówki w Polbanku (mam np. darmowe konto słabo oszczędzające, z
    > miesięczną kapitalizą, z którego nie korzystam)?

    Jesli posiadasz karte debetowa wydana na to konto - nadal mozesz sie nia
    bezplatnie cieszyc. Jesli nie masz - juz jej nie wyrobisz.
    www.polbank.pl/download/tabela_oprocentowania_dla_kl
    ientow_indywidualnych.pdf

    Oferta DBnet24 powinna byc akceptowalna:
    "Uwaga: w przypadku wykonania przez
    Klienta przy uzyciu karty VISA Electron
    min. jednej transakcji finansowej w
    ciagu miesiaca kalendarzowego, Klient
    otrzymuje rabat w wysokosci okreslonej
    dla danego Pakietu" (w praktyce po spelnieniu tego warunku - bezplatnie)
    www.dbnet24.pl/pliki/wyciag_tpio_dbNET_konto.pdf
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info