    From: "nosty" <n...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: prowizje moga rosnac dowolnie
    Date: Mon, 17 Mar 2003 10:52:00 +0100

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@d...pingwin.waw.pl..
    .

    > E tam, zawsze mozesz sobie z niego pojsc.

    A co w przypadku brania kredytu dlugoterminowego (np hipotecznego)?
    W umowie jest napisane ze czescia umowy jest Regulamin z ktorym musze sie
    zapoznac. W umowie jest napisane np ze "za wczesniejsza splate kredytu bank
    pobiera prowizje". Tyle ze nie jest napisane jaka - to juz zawiera Tabela
    Prowizji.

    Moje pytanie: rozumiem ze jak podpisuje umowe powiedzmy 1 marca 2003 to
    obowiazuje mnie regulamin i tabela prowizji z 1 marca 2003 i mam w nosie
    pozniejsze zmiany? Czy jesli teraz jest np prowazja za dana czynnosc 1% a w
    przyszlosci bank zarzada ode mnie 5% bo zmienila sie tabela a w regulaminie
    jest napisane (a pewnie jest) ze tabela prowizji moze ulec zmianie, to czy
    dojde bez problemu swoich racji czy jest to podpisywanie umowy w ciemno i
    musze raczej domagac sie zastrzezenia konkretnych stawek procentowych w
    sposob jasny w umowie?

    pozdrawiam
    --
    nosty