  • Data: 2003-02-27 18:22:29
    Temat: Odp: Przelew dewiz z PEKAO SA do PKOBP SA
    Od: Tomek Dygała <t...@a...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p l" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3E5E03FF.2151B943@wp.pl...
    > Nigdy tego nie robiłem a dziś niespodzianka :
    > przelew z subkonta USD na Eurokoncie w PEKAO S.A.
    > na subkonto USD na Superkoncie w PKO BP
    > to jest ... przelew zagraniczny i będzie mnie kosztował kupę kasy.
    > Jaka dla komputera to różnica PLN czy USD?
    > Czy wszystkie banki w Polsce są takie chore czy tylko jeden ...

    absolutnie wszystkie.
    przelew taki odbywa się za pośrednictwem zagranicznego banku
    korespondenta
    i na przykład taki przelew idzie via Nowy Jork ;-)))

    dawno dawno temu miałem taką sytuację że klientka
    przelała kwotę rzędu 2.000 USD z Pekao SA w błękitnym
    wieżowcu w W-wie do AmerBanku - po drugiej stronie pl. Bankowego
    i przelew taki szedł 21 dni ;-)))))))))

    pzdr.
    Tomek D